Nirvana Mountain - Ch. 11

Nirvana Mountain
Nirvana Mountain
1132.7k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

This story describes the lives of gods and monsters living together. There are two Masters and three Disciples living together on Mount Nirvana. Master Guan, who is sometimes a man and sometimes a woman; Master Tang, who is plagued by strange thoughts; Sun Wu, an incredibly handsome chap; Bai, a naughty and outgoing girl; and Yi, a soft and gentle lad. The story is set in the small town of Tao Hua and is centered around the never-changing laws of nirvana and rebirth.

139 Chapters

  • Nirvana Mountain
  • Nirvana Mountain
  • Nirvana Mountain
  • Nirvana Mountain
  • Nirvana Mountain
  • Nirvana Mountain
  • Nirvana Mountain
  • Nirvana Mountain

Comments

  • Visitor 93540
    Reply

    Visitor 93540

    2018-12-21 11:57

    nice save,but I think she still bleeded

    • I only read BL: maybe she deserved it a little bit...I mean with her cocky attitude...yeah

    • foxysensei : She definitely deserves to bleed

    • 4 Replies
  • ana._.wiz
    Reply

    ana._.wiz

    2018-12-21 11:57

    My Mum: Hey someone's coming! Me: No I wanna continue reading Webcomics *swish*(disappear)

    • Ritsu Mirai: I love your comment

    • Bre J: Very relatable

    • 3 Replies
  • prince 😹
    Reply

    prince 😹

    2018-12-21 11:57

    what happened?????? 😲😲😲😲😲😲😲

  • neva.....🙄
    Reply

    neva.....🙄

    2018-12-21 11:54

    what in the world of all things yoai just happened

  • Visitor 98761
    Reply

    Visitor 98761

    2018-12-21 11:55

    WTH Bro?!

  • imaya47
    Reply

    imaya47

    2018-12-21 11:56

    SMASSSSSSSHHHH 😂😂😂

    • Eiqgot Sawyer: XD Detroit Smash!

    • S_Class123: I see you with your BHNA references UNITEDDD STATESS OFFF SMASHHHH😂😂😂😂

    • 3 Replies
  • lily.
    Reply

    lily.

    2018-12-21 11:54

    omg

  • Ddaeng you very much
    Reply

    Ddaeng you very much

    2018-12-21 12:16

    damn Yi what's your story?????

  • キラー
    Reply

    キラー

    2018-12-21 13:55

    why is he so traumatised when he heard about chan en?

  • F.URopinion
    Reply

    F.URopinion

    2018-12-23 18:55

    I think they said Chang'en is the name that when Yi hears he goes crazy or something like that, it's probably the dude who dissapeared earlier name.

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree