Poem of Hell Confession - Ch. 8

Poem of Hell Confession
Poem of Hell Confession
1471.7k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

Well-behaved girl, Lian Yin, finally summoned up the courage to confess to childhood sweetheart, Fengyao Gong, but received an ambiguous answer. Was it timing's fault? Or was she not good enough? Anyway, she, who had a crush on Fengyao Gong for many years, didn't want to give up. While not long after this failed confession, another sudden high-profile confession completely upended her peaceful life... When she was despairing about Fengyao Gong's tragic death at the hands of the monster, she found that everything had returned to calm, as if the disaster had never happened. And the man who caused the great disaster like the end of days, entered her life as an ordinary student in plain sight...

99 Chapters

  • Poem of Hell Confession
  • Poem of Hell Confession
  • Poem of Hell Confession
  • Poem of Hell Confession
  • Poem of Hell Confession
  • Poem of Hell Confession
  • Poem of Hell Confession
  • Poem of Hell Confession

Comments

  • Aya Mrisi
    Reply

    Aya Mrisi

    2019-05-18 14:57

    now that's what i call a real BFF

    • Tsudzurao Kitsune: but she has purple hair.... I really hope she stays good..😖😖

    • RËD RÏDÏŃG HÖÖD: That’s how my friends act when someone’s bullying me☺️👭👭👭

    • 16 Replies
  • 💎Kuronuma Sadako👑
    Reply

    💎Kuronuma Sadako👑

    2019-05-18 14:49

    now I know the fangyou(?) was that angle 😂 hahaha that guy with white long hair..he was fangyou(?)..😂😂

    • noideasformyusername: angle?? like in maths?? oh hell nah I hate geometry!😤😤

    • Sakuji Harime: yes he is standing at a 90° angle

    • 20 Replies
  • (::BTS:::TXT::)
    Reply

    (::BTS:::TXT::)

    2019-05-18 15:10

    Her bff 😂😂😂 thought her crush bullied her

    • comic's is my life: pffttttt hahahahaha

    • 10 Replies
  • ♪Suga_ heart♪
    Reply

    ♪Suga_ heart♪

    2019-05-18 15:58

    LOL!! She just kicked him in the nose 😂😂😂

    • a r m y • young one: Eyy sugaaa

    • lovely cristmas 🌟🌟: uhhh suga😍😍😍

    • 11 Replies
  • ami ✖💋✖💋
    Reply

    ami ✖💋✖💋

    2019-05-18 16:0

    that angel dude up there , was it this Feng dude? wait he died ,so... ah whatever

    • Kajal♡Darshan: that davil make everything normal and about Feng I also think so

  • Sarah💋
    Reply

    Sarah💋

    2019-05-18 15:10

    he is cute but the main lead is hot...❤️ I prefer hot guys..

  • a r m y • young one
    Reply

    a r m y • young one

    2019-05-18 16:10

    Sooooo..... my guess is the one she likes and the half demon are probably enemies

  • Ph!ne민T👑
    Reply

    Ph!ne민T👑

    2019-05-18 16:37

    i think her crush is the man in white a while ago

  • Nathan×Lana ❤️
    Reply

    Nathan×Lana ❤️

    2019-05-18 15:21

    The guy with long white hair radiating blue color.. He was her crush right?? I am bit confused now.

    • Chloe Ho: thats what i thought too. aigoo they really look the same

  • Nozomi takizawa
    Reply

    Nozomi takizawa

    2019-05-19 4:32

    Lol when someone asks you for a hand you give them a foot LMAO 😂😂

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree