WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Boys' Love You Are My BFF
You Are My BFF You Are My BFF
You Are My BFF

Author: Beimuyo

568.5k
FAVORITE READ NOW
  • Two best friends secretly have a crush on each other.
  • How they became a couple.

How do you get over this feeling when you secretly have a crush on your best friend? Are you afraid because this might be the end of your friendship? What if it is mutual? See how two best friends take the risk and throw the die.

SIMILAR COMICS

LASTTEST COMMEMTS

  • TEK KEN

    TEK KEN

    2020-12-04 20:59:59 From Ch. 55

    when does he tell him

    0

  • Visitor56194

    Visitor56194

    2020-12-04 17:00:58 From Ch. 163

    lmao

    2

  • Visitor56194

    Visitor56194

    2020-12-04 16:34:59 From Ch. 97

    lol my mom came in while I was reading

    1

  • Roblox. _Piper

    Roblox. _Piper

    2020-12-04 13:03:25 From Ch. 62

    lol

    0

  • Roblox. _Piper

    Roblox. _Piper

    2020-12-04 13:00:42 From Ch. 54

    😂

    0

  • (E^_^M)

    (E^_^M)

    2020-12-04 05:47:40 From Ch. 143

    Why you use so many bug words here?? 😥

    0

  • (E^_^M)

    (E^_^M)

    2020-12-04 05:42:48 From Ch. 132

    What kind of fun are you talking about? 😏

    0

  • ❤Hannibal + vivian❤

    ❤Hannibal + vivian❤

    2020-12-04 03:56:12 From Ch. 37

    Drunken words~~~~

    2

  • ❤Hannibal + vivian❤

    ❤Hannibal + vivian❤

    2020-12-04 03:47:57 From Ch. 15

    Ikrrrr, and hey finally someone that swears in the comments, like I do

    1

  • ❤Hannibal + vivian❤

    ❤Hannibal + vivian❤

    2020-12-04 03:45:09 From Ch. 12

    kinda? No you do hate her, we all hate her.

    1

  • stfu I'm reading

    stfu I'm reading

    2020-12-04 03:41:00 From Ch. 143

    simple..don't read

    0

  • KatDoesMCRoleplays

    KatDoesMCRoleplays

    2020-12-03 21:29:37 From Ch. 81

    Oh, he knows... he's just also too shy I think..

    0

  • Animal Apøcalypse

    Animal Apøcalypse

    2020-12-03 20:06:33 From Ch. 163

    Hunny, this whole comic, is GAY (and a lesbian side story)

    5

  • Animal Apøcalypse

    Animal Apøcalypse

    2020-12-03 19:50:55 From Ch. 140

    Ye be like "I need MOre" Get it? 😏😏😏

    1

  • Animal Apøcalypse

    Animal Apøcalypse

    2020-12-03 19:44:46 From Ch. 128

    Lol, amazing... 😂

    0

  • Animal Apøcalypse

    Animal Apøcalypse

    2020-12-03 19:39:35 From Ch. 117

    Yea

    0

  • Animal Apøcalypse

    Animal Apøcalypse

    2020-12-03 19:37:20 From Ch. 112

    I they're gonna break up But he's to jelly to realize and thinks they're gonna marry

    0

  • Animal Apøcalypse

    Animal Apøcalypse

    2020-12-03 19:32:23 From Ch. 105

    I'm barely able to hold myself back from throwing my phone.......😳 *deeps breaths* *deep breaths* it gonna be okay,.............. Who The HELL Am I Kiding!?!!?

    0

  • Animal Apøcalypse

    Animal Apøcalypse

    2020-12-03 18:55:01 From Ch. 52

    I kinda read it as BBFF which is Best Boyfriend Forever 😂

    0

  • CandyApples

    CandyApples

    2020-12-03 14:52:43 From Ch. 13

    oops commented on the wrong chapter lmao

    0

SEE MORE

Ongoing, IDK(IDK)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE