The Violinist and the Nerd - Ch. 1 Hikikomori.

The Violinist and the Nerd
The Violinist and the Nerd
100.8k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

Izumi is a hikikomori videogame programer. He doesn’t like people, but that might change after Demian, an old classmate from school, moves next door.

17 Chapters

  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd
  • The Violinist and the Nerd

Comments

  • Aubreya Largosa
    Reply

    Aubreya Largosa

    2020-12-14 15:38

    Lol this is so awkward

    • nineightss: he blocked it right away😭

    • Aubrey Griffith: I like your name😆 it's similar to mine

    • 4 Replies
  • Gamerchqn
    Reply

    Gamerchqn

    2020-12-14 15:38

    woah another one this is going to be hot Like fireeeeee!!!! I love the story can't wait for the others :3

    • I'M ARMY💜ONCE❤BLINK: I THINK I'M IN LOVE WITH THIS COMIC. AND I HOPE THEY WON'T CHARGE FOR GEMS OR I CAN'T READ THIS CUTE ROMANCE COMIC😭🤩

    • 5 Replies
  • The hell...?
    Reply

    The hell...?

    2020-12-14 15:48

    **b l o c k**

  • тσ∂σ∂єкυ💜
    Reply

    тσ∂σ∂єкυ💜

    2020-12-14 16:10

    Damn Straight up blocked 😶 but I mean I also did that to my bullies who friended me on Social media XD

    • YuliaDominaBerius: Heh. I friended mine but rarely talk to them anyways because we don't have all that much in common either. I'm comfortab...

  • Gamerchqn
    Reply

    Gamerchqn

    2020-12-14 15:39

    bro who still be reading tho?

  • Faithful_directioner
    Reply

    Faithful_directioner

    2020-12-15 12:51

    the art is so god damn ✨g o r g e o u s✨

  • justwandering
    Reply

    justwandering

    2020-12-14 15:52

    why is it not coloured author please update coloured chapters (~>__<~)

    • YuliaDominaBerius: Um this is clearly Japanese style and Japanese authors don't typically color then stories. So why would anyone who is a ...

    • SheenaUwU: yeah im with her, i like this style cuz i read yaoi mangas 24/7 and im pretty sure this is way cuter than comics cuz thi...

    • 6 Replies
  • Cecillion
    Reply

    Cecillion

    2020-12-14 20:11

    Ohh I have already read this comic it's cute

    • KawaiiFujoxx: Is there a Japanese name of it?? If there is, can you give me the name of it??

    • SliceofKarma: I agree, it's super cute! 🥰

  • ★ black star ★
    Reply

    ★ black star ★

    2020-12-16 14:9

    I like how he just blocked him with no second thought😂😂

  • ANIME/manga
    Reply

    ANIME/manga

    2020-12-16 21:34

    i already like this comic #lol

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree