Closer Heartbeat - Ch. 0 Prologue

  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat
  • Closer Heartbeat

Comments

  • I want Murat!! 😍😍
    Reply

    I want Murat!! 😍😍

    2020-09-18 14:36

    Pls don't make it unlock with gems, author pls the art is really damn amazing!! I want to keep reading this pls 😭

    • stanstraykidsforabetterlife: go to 365.manga.com and search for gradually close to heart and u can read for free, ty

    • nanameh10: I used to like webcomics i can enjoy readinf my favorite comics without spending money but now you cant read it without ...

    • 125 Replies
  • C👀LCamille(。•̀ᴗ-)✧
    Reply

    C👀LCamille(。•̀ᴗ-)✧

    2020-09-18 14:4

    wow really art and words are so warm ...looks too nice ...HAIR THAT KISS HIS PALM 🏹💓 Yeah of course I do have ( a lot 🙈) ...last panel chibi 😚

    • angles twinkle: I do too🙈. Foolish me🤦. The comic says: To you I am nothing than a friend Me to my crush: To you I am nothing...

    • °Nayeoniiee°: GUYS ITS CHARGING WITH GEMS I WANNA CRY BZHSBDB

    • 61 Replies
  • Joyjoy❣️
    Reply

    Joyjoy❣️

    2020-09-18 14:42

    A.YES, I have a crush on someone👉👈and that someone doesn't even exist (fictional character) 😢😭😭😭😭

    • § «Kawaii» §: 8 planets 195 countries 2 billion people but you fall in love someone who doesn't exist 😭

    • 🧨Not a name🍩: I feel you😭😂😂😂

    • 12 Replies
  • Novah
    Reply

    Novah

    2020-09-18 15:47

    Yesss, I did have a crush on someone from middle to high school, but never said anything because I was too shy😬. He was nice enough to lend me his a sweater a couple times when I was cold. I'd say yes to the sweater, but never worn it, just left it by my side until class was over. Was afraid of what other people might think and say... Do I regret not telling him? Nope, because I'm still that shy girl😅😓

    • potato walker: hey girl stop thinking about what other people will think be what you want and wbat you want and about telling him I'm n...

    • Fang Hua: Oh i really understand you,i was same too and even now i love him.I think it is not very important to say something,i lo...

    • 4 Replies
  • Princess Fiona Penaf
    Reply

    Princess Fiona Penaf

    2020-09-18 15:11

    yes i already had a crush on someone😅🥰, haha ​​its makes me crazy😂, im too obsessed with him, wherever i am,i think of him, I will look everywhere even I can't see him.I am shy so I am not making a move haha, I also avoid to tell it to everyone, maybe later when I say it will be spread to everyone, but I'm still waiting for my own❤️, I'm not in a hurry, it's better to still focus on studying for what my parents worked for😘.Im a good girl right😊😂hahahaha

    • Visitor 83347: hahah yeah,same here😂

    • gfd: 😂 same here

    • 6 Replies
  • Rubaiya Rafia
    Reply

    Rubaiya Rafia

    2020-09-18 14:46

    yes i have but i've always called him my best friend.. its been 5 years...now we are strangers

    • 🧨Not a name🍩: that's really bad.......

    • yourlocalegirl: :(

    • 5 Replies
  • JK jokerster
    Reply

    JK jokerster

    2020-09-18 14:20

    yea I do have a crush, sadly it is for someone who's doesn't know me. 😓😢

    • bts 💜army: are you telling your crush is one of the member from bts

    • 🧨Not a name🍩: 😔😔

    • 4 Replies
  • neko_chan ✌😆💖
    Reply

    neko_chan ✌😆💖

    2020-09-18 14:4

    A. yes, I have a crush to my classmates well..... I should have let my feelings found to him but I was shocked that he like me to!!!!!

    • SoraMafu's Fan: ah lucky. When we moved to middle school, I made a new friend from one of the other elementary schools and she started l...

    • Mahima: Wow ditto my story like u

  • 🦄𝕌ℕ𝕀ℂ𝕆ℝℕ🦄
    Reply

    🦄𝕌ℕ𝕀ℂ𝕆ℝℕ🦄

    2020-09-18 14:18

    I will be surprise if this comic is coins

    • 🧨Not a name🍩: Ikr😬 I dont think it will be coins tho

  • samu an
    Reply

    samu an

    2020-09-18 15:26

    B.no i don't have any crush with someone i don't have feeling idk why

    • kimchifriedrice: same i thought i was the only person here like this...and i do think its a bit late to comment here...i had my schedule ...

    • mina hinode: same I don't have any crush 👉👈🥺 hope someday....😋✌

    • 5 Replies
More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree