Hey, rob the cradle! - Ch. 6

Hey, rob the cradle!
Hey, rob the cradle!
408.1k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

Condescending from a princess to a Cinderella and falling down from the cloud all of a sudden, Tong Xin Wan had no choice but to ask her fiance for help. Unfortunately, she was not only refused, but also failed to meet the so-called fiance... Anyway, she indescribably came across her fiance’s uncle, and there should be a taboo love between them. What’s going on?! Tong Xin Wan: "I really need to slow down..."

56 Chapters

  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!
  • Hey, rob the cradle!

Comments

  • riso
    Reply

    riso

    2019-10-26 16:11

    lmao her pajamas are cute

  • masamune rai
    Reply

    masamune rai

    2019-10-27 7:56

    awwwe she's so kyute

    • 💚XÏÁÝI💜ŁU§EŘ💚: yes...she is cute and he is handsome😋

  • Hyzza
    Reply

    Hyzza

    2019-10-26 16:41

    ahh mo yue shen what a lovely name😍😍

  • lydiadears
    Reply

    lydiadears

    2019-10-26 19:15

    this comic is so cute n amazing story , I love the art tho

  • DrEàMgíRl " BLINK "
    Reply

    DrEàMgíRl " BLINK "

    2019-10-28 4:29

    yue shen this name reminds me of shen yue from A love so beautiful!!

  • Animation Lover
    Reply

    Animation Lover

    2019-11-02 14:44

    Uncle!? 😕😕Noo!!!!😣😣 Call him HONEY!!!!!😭😭

  • Zylver Laborce
    Reply

    Zylver Laborce

    2019-10-28 9:14

    damn girl work it bwHahahahahahaahaha.

  • 💋⭕lovenightlife⭕💋
    Reply

    💋⭕lovenightlife⭕💋

    2019-10-28 9:21

    waifu material bruh

  • Visitor 08608
    Reply

    Visitor 08608

    2019-10-28 16:55

    He wouldn't have helped you hide if he planed to tell others.

  • motherofdracats
    Reply

    motherofdracats

    2019-12-08 14:42

    when the girl you like calls you uncle

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree