Jewel of the sea - Ch. 17

Jewel of the sea
Jewel of the sea
325.8k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

In a world that human only know about blood thirsty and wild sirens, a rather eccentric captain went on one of his normal trade on the sea. Suddenly, he and his crew encounter a lost, fragile mermaid. Will he will he kill her for safety reason or will he help her discover more about this creature and face the deeply buried past of his life?

59 Chapters

  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea
  • Jewel of the sea

Comments

  • Luna lone wolf โ˜ƒ๏ธ
    Reply

    Luna lone wolf โ˜ƒ๏ธ

    2019-12-06 22:21

    Dear captain please stop her from drinking ๐Ÿป

    • gad_iana๐Ÿ‘ผ๐Ÿ‘€๐Ÿ”ฎ: Not just stop her drinking but teach those men on his boat a lesson....

    • Otakusenpai: we โ€˜donโ€™tโ€™ wanna know what happens when either of them(captain or mermaid) gets drunk.

    • 3 Replies
  • RoseF
    Reply

    RoseF

    2019-12-06 22:25

    OMG! my god ship

    • Visitor 90773: well they are on one.....๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • Always Believe!!
    Reply

    Always Believe!!

    2019-12-06 22:25

    THEY'RE SO RUDE!

  • DancerDesigns
    Reply

    DancerDesigns

    2019-12-07 0:56

    I do ship it, but ............like...........do any one thinks it's weird how a captain who is a father is going to marry his future wife who is like a teen. I'm just saying, pls don't get mad at me!๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    • comic lover girl: No your right and he is married so... Is he 36 and the girl mermaid 17

  • HDRY WDCWR ๐Ÿ˜‰
    Reply

    HDRY WDCWR ๐Ÿ˜‰

    2019-12-07 0:44

    does no one see her with out a bra like ๐Ÿ˜ captain u don't see that ๐Ÿ˜

    • Visitor 40331: ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…

  • rosely killer
    Reply

    rosely killer

    2019-12-07 1:48

    here comes her future boyfriend !

  • potterhead#394
    Reply

    potterhead#394

    2019-12-07 6:32

    Hades And Persephone Cameos

  • xwing
    Reply

    xwing

    2019-12-07 0:12

    They really must have wish to die to give her the wine

  • coco butter kisses
    Reply

    coco butter kisses

    2019-12-06 23:52

    the ship be sailing on a ship, drum roll please

  • Kazu mimi
    Reply

    Kazu mimi

    2019-12-07 1:18

    Yasss the ships finally moving the captains gonna save our girl and he's gonna kick some ass๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree