100-Day Dating Plan - Ch. 6

100-Day Dating Plan
100-Day Dating Plan
1269.6k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

If you're asked to be in love with someone within 100 days, will you accept it? Due to system error, Qing Leng is forced to form LC Love Counseling with three boys and teach everybody how to love, during which process, however, entanglements appear in this team... Supposed to be sweet campus love story, it finally turns out to be a huge and secret plan which even threatens their lives...

50 Chapters

  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan
  • 100-Day Dating Plan

Comments

  • love animals
    Reply

    love animals

    2019-11-16 18:0

    bl or straight??? or threesone

    • Visitor 84428: Foursome πŸ˜‚

    • TheScarsYouGive: A fOuRsOme

    • 27 Replies
  • Ggukkie
    Reply

    Ggukkie

    2019-11-16 19:1

    OMG THEIR FACES WHEN SHE RECEIVED NOTIFICATIONS πŸ˜‚

    • Love thief...πŸ—‘οΈβ›©οΈ: also me when getting notifs

    • THEMOREBTSXTXT πŸ’œπŸ’₯: I think she received 3 guys because of her phobia of menπŸ€”

  • Me CuTe?
    Reply

    Me CuTe?

    2019-11-16 19:52

    a bit too far...

  • HeichouHimura
    Reply

    HeichouHimura

    2019-11-16 22:34

    OMG haha. So here's the story of how they became a group of 4 (dunno how else to call it) πŸ˜‚ And she's so hilarious, even tho I pity her for her androphobia πŸ˜…

  • Tukly.Tv
    Reply

    Tukly.Tv

    2019-11-16 22:53

    I'm only one who thinks that they will be a foursome?..

  • NAYEON_JUNGKOOK
    Reply

    NAYEON_JUNGKOOK

    2019-11-17 15:44

    No one is talking how far she sat

  • shooky bb
    Reply

    shooky bb

    2019-11-17 9:30

    i like this comic😍😍

  • Gaibrielle Louise Sollesta
    Reply

    Gaibrielle Louise Sollesta

    2019-11-19 13:7

    lol girl you got fartherπŸ˜‚

  • shooky bb
    Reply

    shooky bb

    2019-11-17 9:30

    another comic with an interesring plot😍😍

  • β“›β“¨β“‘β“”β“œβ‘‘β‘ 
    Reply

    β“›β“¨β“‘β“”β“œβ‘‘β‘ 

    2019-11-18 16:8

    I am really getting a MYSTIC MESSENGER feels here.. Zen is the white/gray haired guy.. Luciel is the red haired.. and Jumin is the black haired...ow em gee 😍😍😍

    • cherry🌻: right! πŸ˜‚πŸ’

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree