The World for Your Smile - Ch. 16

The World for Your Smile
The World for Your Smile
457.5k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

The heartbeat at the first moment we met, the trust when skin to skin, the story stars from these moments... The peaceful life of the doctor went to a unknown situation. But the embrace of this moment will be forever? The encounter was carefully designed by "the devil", but "the devil" cannot control his heart from now on... When the thin ice of love is broken, all good things changed into lies, where will they go...

25 Chapters

  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile
  • The World for Your Smile

Comments

  • No IDK..  Pls update
    Reply

    No IDK.. Pls update

    2019-08-28 14:32

    Now who's the intruder that ruined their mood?

    • heichou: some people just can't read the mood

    • Levi Ackerman ๑ ิټ ิ: That Mood Is So Good, No Wonder Any Random Intruder Ruined That Mood So Swiftly。。。

    • 6 Replies
  • Jiang Cheng 将
    Reply

    Jiang Cheng 将

    2019-08-28 14:33

    no !! stop who so ever is there 👿 u 2 continue

    • rose&gacha clara: yea!

    • Kookai: Your profile picture made me lol🤣 ahh sweet sweet kick on the ass from uncle jiang cheng

    • 33 Replies
  • di Dimi
    Reply

    di Dimi

    2019-08-28 14:33

    He didn't mind cooking his dead pet , he cook her pet 🥺🥺, rip chiken 😖😖 he want an excuse to touch him🤨

  • Creamy Vanilly
    Reply

    Creamy Vanilly

    2019-08-28 14:31

    He likes it OwO

  • Lina sun
    Reply

    Lina sun

    2019-08-29 7:33

    Very curious~ I really like the story😍😍😍 There are so sexy and interesting Shittt!! Nosebleed!!!!

  • Kawaii_Cake_Boy
    Reply

    Kawaii_Cake_Boy

    2019-08-28 14:43

    wha the frick frack diddly dack, my poor boys get INTRUDED ON

  • K¥|¡£ ❤ Tæh¥ÜΠg¿è
    Reply

    K¥|¡£ ❤ Tæh¥ÜΠg¿è

    2019-08-28 14:32

    Whao!!!!......That tattoo looks damn!!!

  • Yağmur
    Reply

    Yağmur

    2019-08-28 15:14

    Don't mind the interferirer u 2 continue plz

    • °Cutie_sara°: Yeaaaaa sure

  • a smol potaeto
    Reply

    a smol potaeto

    2019-08-28 14:43

    touching his back huh😉😉😉

  • GoldenSnowflakes
    Reply

    GoldenSnowflakes

    2019-08-28 14:31

    third :p

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree