Fall in Love with Ms. Killer - Ch. 4

Fall in Love with Ms. Killer
Fall in Love with Ms. Killer
1055.1k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

As a ruthless female killer, Zero always completes her task successfully. But after the task of assassinating the president of Ying's Group, Ying Ce, she met her waterloo of her career. He is a monster, who will never die. He has fallen down in blood, but bring back to life the next moment. Failed to complete task, Zero was forced to make a deal with Ying Ce, which is she need to go to his engagement party as his dancing partner. Unexpectedly, a masked mystery man also wanted to kill Ying Ce on the banquet. In order to protect her prey, Zero stood in front of Ying Ce...

69 Chapters

  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer
  • Fall in Love with Ms. Killer

Comments

  • ωну! ρσкєяƒα¢є кυη!
    Reply

    ωну! ρσкєяƒα¢є кυη!

    2019-07-05 14:51

    Wow... what a lady killer!!!! She is actually a lady killer!!!!

    • KONO DIO DA!!!!!!!!: She goin slay

    • crystal tears: when i read your comment i lauf my ass of, its treu tho

    • 16 Replies
  • Pearl Sea
    Reply

    Pearl Sea

    2019-07-05 14:53

    Damn... she looked like she was dancing... The Dance of Death... 💀 Among blood roses 🌹.. Looks like we have another reincarnation forced love drama... with supernatural elements

    • Visitor 02959: I love how you called it the dance of death lmaoo😂

    • Hams A: Good naming 👏👏👏👌

    • 16 Replies
  • Love☆cherry blossom
    Reply

    Love☆cherry blossom

    2019-07-05 20:31

    the heck is she the reincarnation of someone he loved?

    • Plinky25 !: I hope he doesn’t think of her as her replacement tho

    • Maemae Ignacio: you are right

    • 4 Replies
  • Aiha-chan
    Reply

    Aiha-chan

    2019-07-05 14:46

    Yep....seh is really beautiful when she kills People...btw First!😂💖

  • jlojw08
    Reply

    jlojw08

    2019-07-06 2:3

    he's definitely a little messed up cuz he's watching her kill people and still thinking she's beautiful 😕🤔😒😟

  • oppa 💞 oppa 💞
    Reply

    oppa 💞 oppa 💞

    2019-07-05 14:54

    she's beautiful, your finally here...

  • 💮🍀KAMI_ Poppy🍀💮
    Reply

    💮🍀KAMI_ Poppy🍀💮

    2019-07-06 14:10

    Wow... this guy fell for her in less than 5 chapters

  • MeMeS👀
    Reply

    MeMeS👀

    2019-07-06 2:38

    come one guys no one gonna comment how is she literally flying in the air and killing people😂😂

  • 𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦
    Reply

    𝕀𝕫𝕦𝕜𝕦

    2019-07-06 7:55

    Lingdie? The name even has Die in it 😂

  • BW97
    Reply

    BW97

    2019-07-06 0:22

    wahhh..such a nice drawing..

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree