Emotion Chip - Ch. 8

Emotion Chip
Emotion Chip
273.8k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

Placed on the back of the neck, iMood can easily control emotions by pressing it lightly. In the short period of 20 years after iMood was born, the society seems to be in harmony, but the hidden crisis is the collapse of human emotions. Yu Qing Le is a police officer who also has an iMood addiction. The overture of a serial killer started from a dead woman nailed to the ceiling...

73 Chapters

  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip
  • Emotion Chip

Comments

  • Zill Winter
    Reply

    Zill Winter

    2019-05-22 17:7

    Yep definitely yuri. Atleast i think she is better than that stupid boyfriend.

  • ❣OTAKU FOR LAYP❣
    Reply

    ❣OTAKU FOR LAYP❣

    2019-05-22 14:20

    Is this Yuri hahahaha

    • I'M L: I think so....

  • love animals
    Reply

    love animals

    2019-05-22 21:12

    yuri .. yuri

  • Park Eun Sung
    Reply

    Park Eun Sung

    2019-05-23 5:34

    Yeah thats it!!! Break her so annoying...but it would be bad if you do that😅

  • this_thot101
    Reply

    this_thot101

    2019-05-23 5:20

    maybe a ship or a best friend? idk

  • love animals
    Reply

    love animals

    2019-05-22 21:12

    gl .. gl ... ship

  • queen potato 👑🥔
    Reply

    queen potato 👑🥔

    2019-05-23 11:14

    lol I thought it was some kind of GL or something 😂

  • Love☆cherry blossom
    Reply

    Love☆cherry blossom

    2019-05-23 16:7

    lol what her deal

  • Visitor 51363
    Reply

    Visitor 51363

    2019-05-24 10:56

    yuri?

  • fonzez14
    Reply

    fonzez14

    2019-05-29 0:12

    when the party is over but u wanna go on and on

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree