Timbre in His Heart - Ch. 3

Timbre in His Heart
Timbre in His Heart
738.4k

Frequency: 1 up/week

Update Schedule: Sun.

Description

The perfect Chester tried his hard to get into the university and hoped to stand out among other students. But, he was "kidnapped" into an unknown rock band after he entered school. Wade, the captain of the band, has a very handsome face but a bad temper. This decadent life truly wastes Chester's youth! While... the melody Wade plays, aroused the memory that Chester buried deep in his heart.

20 Chapters

  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart
  • Timbre in His Heart

Comments

  • Anime Mv19
    Reply

    Anime Mv19

    2019-03-15 1:58

    Lols that kid

    • Hey! I 'm present: he was mad or something jump on his master while already broken bones... πŸ˜‚

  • Visitor 79220
    Reply

    Visitor 79220

    2019-03-15 2:0

    so good and stop frowning

    • YureeChan: Believe me not all guitarists are like that 😐

  • Γ™wÚ
    Reply

    Γ™wÚ

    2019-03-15 2:3

    Man he’s so grumpy but his face is kinda cute I will admit πŸ˜‚

    • Visitor 65062: yep,your not alone he is gorgeous

  • living in comicworld
    Reply

    living in comicworld

    2019-03-15 2:41

    yes ... you are going to involve with your hubby...πŸ€£πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ

  • θ‰³ε¨œηˆͺα΄α΄„Κœα΄€βœΏ
    Reply

    θ‰³ε¨œηˆͺα΄α΄„Κœα΄€βœΏ

    2019-03-15 2:38

    Those guys are destined to be together (β€’α΄—β€’)❀

  • die_in_a_sinkhole
    Reply

    die_in_a_sinkhole

    2019-03-15 2:43

    *voice crack happy* hi, you, my love :)

    • Cute Kitty (Kentucky): love the name

  • hora hora minna!
    Reply

    hora hora minna!

    2019-03-15 2:52

    i choked on my juice when i saw that bag with 'SUPERM' written on it πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • imma ship 🚒: πŸ˜‚

  • bartleby
    Reply

    bartleby

    2019-03-15 2:46

    A PUG!!! 🐢🐢🐢❀❀

  • Katsuki  Bakugou
    Reply

    Katsuki Bakugou

    2019-03-15 3:4

    gay gay gay :)❀

    • DONT LEWD THE LOLLI: TODODEKU

  • Just_kpop _lmao
    Reply

    Just_kpop _lmao

    2019-03-15 3:33

    omg just love each other already~

  • _MyΒ°SwEeTiEΒ°Pie_
    Reply

    _MyΒ°SwEeTiEΒ°Pie_

    2019-03-15 3:45

    hahahaha lol that kid jumped the old manπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Yaoi meowngi
    Reply

    Yaoi meowngi

    2019-03-15 12:9

    that old man is disguise tho

  • νƒœν˜•~
    Reply

    νƒœν˜•~

    2019-03-15 13:49

    Ooh, they meet againπŸ’•

  • Can_I_Stab_You?😊
    Reply

    Can_I_Stab_You?😊

    2019-03-16 9:31

    THAT teacher is the bass player?!?πŸ˜‚πŸ˜‚

  • YAOI_FAN🌈
    Reply

    YAOI_FAN🌈

    2019-03-20 16:21

    WAIT SO THE BASS PLAYER IS OLD MAN SCHOOL TEACHER TT

  • γ„γγˆ
    Reply

    γ„γγˆ

    2019-03-22 4:2

    I might ship them too πŸ˜‰πŸ˜

  • Visitor 33561
    Reply

    Visitor 33561

    2019-04-22 3:32

    the old man looked familiar πŸ˜…

  • ShibaSister
    Reply

    ShibaSister

    2019-04-23 3:36

    Lol Queen is so cute lolπŸ˜‚just pounced on that teacher like a puppy

    • ShibaSister: Stupid me saying lol twice

  • BL=life
    Reply

    BL=life

    2019-05-12 16:43

    That kid is so cute and precious uwuing material

  • BreBlankKook
    Reply

    BreBlankKook

    2019-03-15 4:45

    Why do I like dramatic people.....cause they are like me

  • πŸ‘‘R E I (β‰§βˆ‡β‰¦)/
    Reply

    πŸ‘‘R E I (β‰§βˆ‡β‰¦)/

    2019-03-15 5:8

    oooooh their second meeting 😍

  • DONT LEWD THE LOLLI
    Reply

    DONT LEWD THE LOLLI

    2019-03-15 5:41

    TURN THAT FrOWn UPsiDe dOwn

  • Visitor 93436
    Reply

    Visitor 93436

    2019-03-15 6:4

    Omg, the bass player bunny is the professor, isn’t it? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Hare_
    Reply

    Hare_

    2019-03-15 6:27

    bruh I feel kinda bad for "queen" or whatever his name was, like its so obvious that he's gonna get replaced

  • joy steph
    Reply

    joy steph

    2019-03-15 9:59

    something like this happened to meπŸ˜‚

  • Β°Js●
    Reply

    Β°Js●

    2019-03-15 11:48

    oh ma God JUST ADMIT THAT YOU KNOW HIM but ima wait

  • Kori NoHime
    Reply

    Kori NoHime

    2019-03-15 13:28

    Ugh seems like he and his brother have abusive parents. Poor kids.

  • isyourgirlpatato
    Reply

    isyourgirlpatato

    2019-03-15 15:15

    yo black hair dude is cute

  • Pipit Puspitasari
    Reply

    Pipit Puspitasari

    2019-03-16 0:4

    They meet again huh

  • Pretty Flower Rose
    Reply

    Pretty Flower Rose

    2019-03-16 0:34

    Lmao, old man I see what you got there.

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree