Adonis Next Door - Ch. 7

  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door

Comments

  • STARLIGHT3004
    Reply

    STARLIGHT3004

    2019-03-12 14:14

    rich ppl..how casually he said...you can be my fiancee

    • im yaoi drunk: I also can't understand human language sometimes especially when the teacher is lecturing😂

    • Jungkook's wife💜: last panel is me when teacher teach maths.... 😂😂😂 I'm totally like "it's human language but why can't I understand"😕...

    • 26 Replies
  • •» sєnpαí «•
    Reply

    •» sєnpαí «•

    2019-03-12 14:17

    Yes you should totally be his fiancee

    • Idol Lilith: Last panel

    • Visitor 48068: it totally back fired on her

  • Khan Tuba
    Reply

    Khan Tuba

    2019-03-12 14:17

    what's with this now ......a big warning for u girl ...... follow him or else u may land in trouble....🤣🤣🤣 ...i like the way he carry her...lmao

    • Black pink Lisa: so much fun I like it 😋

  • 💕💞lovedove💕💞
    Reply

    💕💞lovedove💕💞

    2019-03-12 14:28

    UFFF OMG THIS IS SO FUNNY! AND NICE ATTEMPTS TO KEEP MY SHIP SAILING 😆🤩🤣🤣😅

    • Taylor Girls: ik

    • '-'Confused'-': lol she is me in social studies class😂😂

    • 3 Replies
  • Fox princess
    Reply

    Fox princess

    2019-03-12 14:21

    Sudden proposal HAHAHHA

  • ultimate_shipper
    Reply

    ultimate_shipper

    2019-03-12 14:25

    oiii can a ship sail now??

  • anime yeah it's me
    Reply

    anime yeah it's me

    2019-03-12 14:25

    Wow Be happy girl 😂😂😂😂

  • anime yeah it's me
    Reply

    anime yeah it's me

    2019-03-12 14:25

    hi

  • lisa_blackpinm
    Reply

    lisa_blackpinm

    2019-03-12 14:31

    I love it so far and love the door man

  • Miss Mhitch
    Reply

    Miss Mhitch

    2019-03-12 14:43

    This gurl is naughty

  • Ozzy is anime-crazy
    Reply

    Ozzy is anime-crazy

    2019-03-12 15:35

    I'm dying just by reading that

  • Bloomstar
    Reply

    Bloomstar

    2019-03-12 15:56

    she is literally dugging her own grave

  • Nico_nico_ni!!!
    Reply

    Nico_nico_ni!!!

    2019-03-12 21:18

    That nod was epic 😂😂😂😂😂

  • Shadow32
    Reply

    Shadow32

    2019-03-12 22:15

    sameeeee ""this is clearly human language, why don't I understand it""😂Amazing😂

  • _Yoonmin~
    Reply

    _Yoonmin~

    2019-03-13 9:52

    the last panel😂😂😂😂🤣🤣🤣

  • Can_I_Stab_You?😊
    Reply

    Can_I_Stab_You?😊

    2019-03-13 15:26

    that waiter tho 😂😂😂

  • CaramelV (BTS)ARMYs
    Reply

    CaramelV (BTS)ARMYs

    2019-03-13 20:50

    what world did I fall into mrs. nut human rich people how cash out with kid he really say that wow

  • star crossed
    Reply

    star crossed

    2019-03-15 4:42

    last panal

  • Hi....
    Reply

    Hi....

    2019-03-19 8:2

    Um... U should be happy..

  • Anne Jellienne Tupas
    Reply

    Anne Jellienne Tupas

    2019-03-23 10:44

    wow that was fast I didn't see that coming😅😅😅

  • Sinki
    Reply

    Sinki

    2019-04-02 1:2

    hahahaha from chapter one till now, can't help myself laughing 😂😂😂 that girl. you've got it. 😂😂😂

  • lia mu
    Reply

    lia mu

    2019-04-04 14:47

    He doesn't wanna marry some girl his dad chooses so he's asking her to b his fiancee for a while.???

  • Miley Snow
    Reply

    Miley Snow

    2019-03-12 14:15

    yep..that went smoothly

  • Soft Cinnamon Roll
    Reply

    Soft Cinnamon Roll

    2019-03-12 14:19

    Wow 😂 BE HAPPY girl 🤣👌

  • •^~^SimplestZ^~^•
    Reply

    •^~^SimplestZ^~^•

    2019-03-12 14:22

    I was kind of not expecting that but HEY,ship is sailing

  • kitty lover Π_Π
    Reply

    kitty lover Π_Π

    2019-03-12 14:22

    your little brother helped you girl 😂 R O F L 😂 😂 😂

  • oceanwave00
    Reply

    oceanwave00

    2019-03-12 14:25

    it's great can you improve the artwork a bit please

  • Miuw miuw
    Reply

    Miuw miuw

    2019-03-12 14:26

    both are crazy

  • Pretty Novie
    Reply

    Pretty Novie

    2019-03-12 14:27

    the boy is seriously handsome but the girl is always on comedy face haha

  • ilovesausage
    Reply

    ilovesausage

    2019-03-12 14:32

    Wow!! You just only met her a few days. But I want that to happen😂

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree