Adonis Next Door - Ch. 12

  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door
  • Adonis Next Door

Comments

  • •» sєnpαí «•
    Reply

    •» sєnpαí «•

    2019-03-12 14:22

    Nurse him back to health 😌

    • '-'Confused'-': he said go away😂😂😂😂😂

    • ARMaeY: Take care of him and when he recovers, that’s gonna be his debt towards you. And that’s gonna be your advantage. 😉 Uhm...

    • 10 Replies
  • Khan Tuba
    Reply

    Khan Tuba

    2019-03-12 14:24

    o m g man u need help just let her do don't be like that...😌

    • Moonbeam Sunshine: True he should let her help, she did break into his house but she would be getting him to a hospital...

    • SHIPPER _FANGIRL: hi di sahi kaha

    • 5 Replies
  • yoshi!
    Reply

    yoshi!

    2019-03-12 14:16

    he's a tsundere😋😋

    • Moonbeam Sunshine: Or he’s just tired of her shit.

    • 4 Replies
  • 💕💞lovedove💕💞
    Reply

    💕💞lovedove💕💞

    2019-03-12 14:36

    My ship is sailing....my ship is sailing lalallalal (*sings*)🤩

  • 🌹Fluffy_Angel🌹
    Reply

    🌹Fluffy_Angel🌹

    2019-03-12 15:18

    HEYO WHERE'S THE BABY?!!! 😂😂😂😂

    • Moonbeam Sunshine: It would be sick for her to do that to him while he is like that...

    • 3 Replies
  • Tito
    Reply

    Tito

    2019-03-12 14:26

    lmaooooo can we take a moment of silence

  • anime yeah it's me
    Reply

    anime yeah it's me

    2019-03-12 14:33

    awwwwwwww

  • anime yeah it's me
    Reply

    anime yeah it's me

    2019-03-12 14:34

    hey

  • TheKawaiiFun_Girl❤
    Reply

    TheKawaiiFun_Girl❤

    2019-03-12 17:50

    Well look who needs help now😏😏😏

  • Bloomstar
    Reply

    Bloomstar

    2019-03-12 19:2

    she has such a vibrant personality.He's gonna fall head over heels for her

  • Claressa Senie
    Reply

    Claressa Senie

    2019-03-13 10:30

    Sweet girl, go help him.. cuz i want to ship u two..

  • Hi....
    Reply

    Hi....

    2019-03-19 8:15

    Health him with one kiss

  • cherry blossoms 💖
    Reply

    cherry blossoms 💖

    2019-03-26 16:24

    r they neighbours?

  • lia mu
    Reply

    lia mu

    2019-04-04 15:2

    Why are you so hot😂😂yes girl v were wondering the same thing😂😂

  • ~OwO~
    Reply

    ~OwO~

    2019-03-12 14:22

    😏😳😈🙈

  • Soft Cinnamon Roll
    Reply

    Soft Cinnamon Roll

    2019-03-12 14:26

    I have exams tomorrow but I keep reading this. 😩

  • SHUKLA T P
    Reply

    SHUKLA T P

    2019-03-12 14:29

    awaawwww

  • 🌹love🌸blossom🌹
    Reply

    🌹love🌸blossom🌹

    2019-03-12 15:1

    then the love story begins😋😋😋😊😊😊😊

  • SushiPanda_XD
    Reply

    SushiPanda_XD

    2019-03-12 15:20

    Well we know qin mo is gonna be the mc

  • joy47
    Reply

    joy47

    2019-03-12 16:35

    help him

  • i am 👀u
    Reply

    i am 👀u

    2019-03-12 17:11

    hope he will okay come on girl

  • darianamartinezbts27
    Reply

    darianamartinezbts27

    2019-03-12 20:12

    That means needs APAGIRL LALALALA (get it BTS apaman 😂🤘❤️)

  • Plush Dreamer
    Reply

    Plush Dreamer

    2019-03-12 20:44

    people in comics are so fragile... it's only a little rain bro...

  • Mycode:2❤Y❤V❤W❤V❤V❤
    Reply

    Mycode:2❤Y❤V❤W❤V❤V❤

    2019-03-12 21:4

    tsundere boy

  • Visitor 07964
    Reply

    Visitor 07964

    2019-03-12 21:41

    Go away..... me*OK bye

  • sonise pognon
    Reply

    sonise pognon

    2019-03-13 0:31

    OMG. How arrogant can this person get nobody's trying to help you and you saying go away😤😤😤

  • I ❤romantic story 💏
    Reply

    I ❤romantic story 💏

    2019-03-13 8:56

    heh man you need help just let her nurse you😊😊

  • DOTDOTDOT...
    Reply

    DOTDOTDOT...

    2019-03-13 9:10

    why are u so hottt 🔥

  • Visitor 35246
    Reply

    Visitor 35246

    2019-03-13 10:11

    the key is outside

  • hey_you_there
    Reply

    hey_you_there

    2019-03-13 11:32

    girl to the rescue...

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree