My Only Love - Ch. 18

My Only Love
My Only Love
1212.6k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

Aiden is a 19-years-old guy, who's living only with his mom. He doesn't have a lot of money, so he can't continue his study to the university. To earn money, he works in a cafe in his hometown and recently, his life becomes more colorful, since he met a guy and loved him at first sight.

186 Chapters

  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love
  • My Only Love

Comments

  • Wangxian
    Reply

    Wangxian

    2019-03-23 23:11

    Hey Boss leave him alone..He is chatting with his future Hubby πŸ˜‰πŸ˜Ž

    • ✿ β“œβ“”β“›β“›β“ž ⓗⓀⓑⓑⓨ ✿: yup, Aiden finally text him 😌....boss u better don't interrupt them

    • anonymous 2013: I sense that the boss is going to peep in what Aiden is chatting with....

    • 13 Replies
  • Bl,pups,&BTS rules!!
    Reply

    Bl,pups,&BTS rules!!

    2019-03-23 23:11

    i alrady know wats happening

    • Clover.art: I keep on seeing you everywhere πŸ˜‚

    • DevKatJaja: Like a boss πŸ‘‘

    • 6 Replies
  • cool camille
    Reply

    cool camille

    2019-03-23 23:15

    wow love through chats good..my love birds..❀ yep complete ur all work n have some private time together..😁

  • Emliza. wut
    Reply

    Emliza. wut

    2019-03-23 23:12

    Stupiddd Boss don't ruin da ship or all da Fans will come at you with their potatoes... DIS BISCH GONNA DIE

    • Cat Wilson: Houston we have a problem!!!!

  • Winkeu
    Reply

    Winkeu

    2019-03-23 23:14

    nothing hes just texting his loverπŸ’œ

    • zAngMoo: yeah πŸ˜„πŸ˜‰

  • TrashyTrash
    Reply

    TrashyTrash

    2019-03-23 23:13

    Watch out Aiden your boss might want your body. Man why am I so dirty minded.

  • no0dles
    Reply

    no0dles

    2019-03-23 23:13

    I'm confused and don't know who to ship._. Who are u shipping guys??

    • no0dles: But if he get along with the white haired guy their relationship will be more soft and romantic

    • Gucci Prince : Don’t hate me people but I ship him with the boss..

    • 9 Replies
  • Visitor 65444
    Reply

    Visitor 65444

    2019-03-23 23:12

    hi :)

  • Maria Jurado
    Reply

    Maria Jurado

    2019-03-23 23:28

    Hey boss dont ruin the ship moment

  • 😍😍deku😍😍
    Reply

    😍😍deku😍😍

    2019-03-24 3:37

    boss:why are you smileing at ur phone?? πŸ€” aiden:oh I just, have a bf. 😐

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree