Cute Yama Rushed In My Life - Ch. 11

  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life
  • Cute Yama Rushed In My Life

Comments

  • kpopcomic_stan◑__◐
    Reply

    kpopcomic_stan◑__◐

    2018-12-31 14:31

    heh yey they are meant to be TGT, bonded its destiny and meant to be fate!!😘😘fall for him soon pls

    • Shelly{¬_¬} Dr chu❤️: He has harem of beautiful girls so what u don't have her do u nd when u will fall for her u can't get enough from ur con...

    • Visitor 33159: So he is a playboy 😡😡😡😡😡

    • 15 Replies
  • Cha Eun-Woo fan
    Reply

    Cha Eun-Woo fan

    2018-12-31 14:31

    no matter what he'll not leave you😄😄😄😄hehehe😂😂😂😂

    • Shelly{¬_¬} Dr chu❤️: Yeah they r gonna stick together like a magnet 😘😘

    • Bibieve: Yeah..even if she said "im just a potato", but she's bond to be with him..and to save the world!!!..

    • 6 Replies
  • nuttyjimin
    Reply

    nuttyjimin

    2018-12-31 14:31

    KISS KISS FALL IN LOVE MAKE BABIES

    • YiShan Yeap: Are you nuts ???

    • Bibieve: you mean potato babies?.. she said "im just a potato"

    • 13 Replies
  • ☬ᶜᴿᴬᶻᵞkíllєr ☬
    Reply

    ☬ᶜᴿᴬᶻᵞkíllєr ☬

    2018-12-31 14:54

    I like his hair style... 😑

  • Janvi K. Singh
    Reply

    Janvi K. Singh

    2018-12-31 14:33

    "I ship it" I said and everyone look at me questionable. (were on a trip) "ship? dont you only have car sickness?"

    • MidnightWolfGirl: wow

    • Am i alone???: 😂😂😂

  • Selenator ❤
    Reply

    Selenator ❤

    2018-12-31 14:31

    Yay early and I love this comic 😍😻

  • Cool me
    Reply

    Cool me

    2018-12-31 14:30

    first

    • YiShan Yeap: Second

  • YiShan Yeap
    Reply

    YiShan Yeap

    2018-12-31 14:30

    First

  • Can _I_get_likes?
    Reply

    Can _I_get_likes?

    2018-12-31 14:31

    first

    • YiShan Yeap: Not first

  • Cool me
    Reply

    Cool me

    2018-12-31 14:31

    I am just a small potato !!!! OMG

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree