Purgatory Rebirth - Ch. 15

  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth
  • Purgatory Rebirth

Comments

  • (•3•)Can i kiss you?
    Reply

    (•3•)Can i kiss you?

    2019-03-01 13:22

    fu ck that's scary well I predict his gonna fall and grab on something

    • Taekook forever 😍💜: So is your profile dude😨😨😨😨

    • 🔰~Honey Senpai~ 🔰: your profile is much more creepy tho.....hehe

    • 44 Replies
  • Mika09 in UwU squad
    Reply

    Mika09 in UwU squad

    2019-03-01 13:24

    that ghost scared the sh*t outta me

    • Reaper13 : “What are you guys doing” Me- oh nuthin just getting some chips here

    • cutie present here: its hella creepy

    • 6 Replies
  • 💛Annie Leonhart💛
    Reply

    💛Annie Leonhart💛

    2019-03-01 13:27

    Lol I cracked up laughing at the last panel

    • GamerGirl💁🏻🎮: Me too 😂

    • Afina Karapetyan: i thought this was a comedic intro to a new character but everyone else is scared lmao

    • 4 Replies
  • (•3•)Can i kiss you?
    Reply

    (•3•)Can i kiss you?

    2019-03-01 13:22

    first love u

  • Minako Aino
    Reply

    Minako Aino

    2019-03-01 13:24

    wow that was scary

  • god Keep
    Reply

    god Keep

    2019-03-01 13:24

    holy crap that is so scary

  • Random Otaku (๑>؂<๑)
    Reply

    Random Otaku (๑>؂<๑)

    2019-03-01 13:25

    He really resembles kaneki for me...

    • CaptainLevi: Me too. It's probably because of the flower in the cover.

    • Kaydan Beard: yep the flower for sure great comic

    • 4 Replies
  • IyoroLeo...
    Reply

    IyoroLeo...

    2019-03-01 13:28

    lol that's creepy 😂

  • Erin K
    Reply

    Erin K

    2019-03-01 13:53

    wtf scared the shit out from me

  • I LOVE U BTS
    Reply

    I LOVE U BTS

    2019-03-01 14:15

    terrifying....

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree