Right Here Waiting - Ch. 4 Eat Together?

Right Here Waiting
Right Here Waiting
1743.0k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

Because of having the same names as two stationery brands, Aurora Seasons and Monty Blanc were teased for being a couple in junior high school. After eight years they met each other again in a vet clinic as boss and staff! When the female employee with the heart of glass meets the male boss with the wicked tongue, as well as the rumored partner of the past, how should they behave in this awkward and embarrassing atmosphere?

60 Chapters

  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting
  • Right Here Waiting

Comments

  • DiEichEiEnAi
    Reply

    DiEichEiEnAi

    2018-11-21 21:45

    that customer is really annoying...

    • Lulu Al-fakhri: yea dogs aren't my favorite but they're cute how can a human say that to an dot or a animal in general sorry but I shoud...

    • Visitor 04146: Omg when he said he would’ve rather let it die and buy a new one I started crying fr, I love dogs and the look in its ey...

    • 26 Replies
  • brookie 2636
    Reply

    brookie 2636

    2018-11-21 21:45

    that dog is so cute how could he

    • 😈 purple hair= evil: LOOK AT HIS SAD HURT EYES OMG I WANNA HUG HIM A SHIELD HIM FROM HIS MEAN OWNER 😭😭😭

    • 🌈Dreamy🌈: even if it's not cute, death wish is too much. 😓

    • 13 Replies
  • himynameis...
    Reply

    himynameis...

    2018-11-21 21:46

    evil guy, lemme get him, I wanna shoot this stupido in the face.

    • army-chan~😘😘😘: Lemme see 🔨🔧⛏🔪🗡🔫💣⚔️🏏🏹🥊 Which one?

    • Leviathon: lemme get the t-34

    • 11 Replies
  • JuNgKo0kIe ❤️
    Reply

    JuNgKo0kIe ❤️

    2018-11-21 21:46

    Aww she had tears in her eye at poor thing and you sir HOW DARE YOU IMA COME OVER THERE AND BEAT YO FACE

    • Visitor 36361: I will join you

    • /BTS /ARMY/: Let me join you! Doggies are too cute for a person with a bad personality!

    • 6 Replies
  • friesieeee
    Reply

    friesieeee

    2018-11-21 21:46

    the dog is sooo cuteee

  • JK's ma lifeuu
    Reply

    JK's ma lifeuu

    2018-11-21 21:45

    Poor dog

  • jaaraaa_
    Reply

    jaaraaa_

    2018-11-21 21:42

    no comments yet ? , btw im first 😂

    • Visitor 91593: 😤 your first ayyy👏👏👏

  • DiEichEiEnAi
    Reply

    DiEichEiEnAi

    2018-11-21 21:44

    "argh.." that must be hurt.

  • RogueCinnamonRoll
    Reply

    RogueCinnamonRoll

    2018-11-21 21:54

    it doesn't matter how much you paid for a pet, it deserves to get treated by a vet no matter the cost. they're not accessories.

  • Krissa Leggott
    Reply

    Krissa Leggott

    2018-11-21 23:38

    Okay, everyone hold up, how short is she for 85 pounds to be normal??? I’m a little person and I’m still 126! She must have zero muscle mass!?

    • Aimen a: Thank you for asking the right questions.

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree