Supermodel and CEO - Ch. 18

Supermodel and CEO
Supermodel and CEO
2852.3k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

While it never comes to her that she would be stuck in gossip with such a cold, heartless and bossy figure. The one she never dares to offend. But in this dinner, she happens to be in his eyes again. Then, oops, she knows she is in a big trouble now...

166 Chapters

  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO
  • Supermodel and CEO

Comments

  • kpopcomic_stan◑__◐
    Reply

    kpopcomic_stan◑__◐

    2018-11-28 13:10

    Haizz the ship isn't sailing well but I still ship!!😂

    • IPSITA CHATTERJEE: Ship hasn't even built .. How can it sail??😉😉😉 Hope the fall for each other soon

    • 13err0rs: Man the ship will sail cuz we said so😈😈

    • 44 Replies
  • Muzzu Zukarri
    Reply

    Muzzu Zukarri

    2018-11-28 13:11

    actually the her saver was herself and partly him 😂😂

    • 🐦AaZtha🚩: idk why but im quite bored of CEO stuff 😕....😩im still confused abt the story in this comic....am i right?😩🏌

    • black'nwhite: 😂😂

    • 7 Replies
  • black'nwhite
    Reply

    black'nwhite

    2018-11-28 13:11

    I got my hopes up for nothing

    • T.ReX: me too 😒

    • BelieveInFairytails❤: same here 😔🙃

    • 15 Replies
  • Umbreonfemale) anime
    Reply

    Umbreonfemale) anime

    2018-11-28 13:11

    PFFT he actually walked into the ladies ROOM!!!!😂😂😂😂

    • black'nwhite: 😂😂😂

  • highbtstrash
    Reply

    highbtstrash

    2018-11-28 13:12

    he's definitely a tsundere sadist..XD

    • Some casual person: omg lmao 😂😂

    • Joize Lee: I love tsunderes. Hihi

    • 8 Replies
  • kirito is badass
    Reply

    kirito is badass

    2018-11-28 13:11

    Second

    • Alyjah: aren't you first lol 😂😂

  • Gavin😋
    Reply

    Gavin😋

    2018-11-28 13:10

    1

    • black'nwhite: ok

  • Gavin😋
    Reply

    Gavin😋

    2018-11-28 13:10

    1st

    • Bangtan lover: get it? anyways anyo

    • Bangtan lover: 1st in ur 1st comment

  • Syafika Original One
    Reply

    Syafika Original One

    2018-11-28 13:10

    3

    • Alyjah: aren't you second lol 😂😂

    • Syafika Original One: yaaa i am 2nd 😂😂🙄 nevermindddd 😂😂

  • Kristi Canseco
    Reply

    Kristi Canseco

    2018-11-28 13:12

    Omg that scared me that she was going to get choked that got me so good

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree