Summer Never Ends - Ch. 16 A Dirty Old Man

Summer Never Ends
Summer Never Ends
3861.7k

Frequency: Completed

Update Schedule: IDK

Description

On the first day of high school life, she made up her mind to confess her childhood crush, but...

208 Chapters

  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends
  • Summer Never Ends

Comments

  • DiEichEiEnAi
    Reply

    DiEichEiEnAi

    2018-11-27 22:31

    that dirty fat old man will be dead man soon..

    • NANATLY: I feel like that's a boy the sailor moon girl for some odd reason

    • Daughter Mylove: *man gropes me.... *neck snapping sound... OK THAT GOT VIOLENT QUICKLY... SORRY😅...but in all seriousness I will snap t...

    • 44 Replies
  • Yui4life
    Reply

    Yui4life

    2018-11-27 22:30

    that pervey old bastard

    • melanieplumey: I obviously kicked the living shit out of him

    • =w=: yup, disgusting

    • 10 Replies
  • DiEichEiEnAi
    Reply

    DiEichEiEnAi

    2018-11-27 22:32

    everyone in this comic's surely abnormal...

    • Sonya-Gaye Johns: Abnormal? It's more like their from a different dimension. 😶😶

    • Yana Fernandes: Exactly 😂😂

    • 7 Replies
  • can i get a T_T
    Reply

    can i get a T_T

    2018-11-27 22:31

    JUST LET HER SAY I FKNG LOVE YOU

    • ʕ·ᴥ·ʔ: Omg! 😂😂 UwU better watch out! Here cpmes T_T! 😂😂

    • John Jaynol Radsung: DID YOU KIDNAPPED UwU????!!!?? WHERE IS UwU 😭

    • 19 Replies
  • Kika Tae
    Reply

    Kika Tae

    2018-11-27 22:31

    never been this early before

  • lilcanty
    Reply

    lilcanty

    2018-11-27 22:31

    Lmaoooo first comment 😘😂😂

    • am_i_awesome: nooo

  • Hikatana_
    Reply

    Hikatana_

    2018-11-27 22:30

    first

    • P.S.Y.C.H.O: I think the pink guy is a boy!

    • Gizad: yes i also think so! maybe the pink girl is actually a guy! thats what i think when the pink girl got grob

    • 5 Replies
  • =w=
    Reply

    =w=

    2018-11-27 22:30

    second

    • =w=: *sigh*

    • gentle_snowflake: the poor poor author seen some stuff 🤣

  • X.x_💔Noodles💔_x.X
    Reply

    X.x_💔Noodles💔_x.X

    2018-11-27 22:33

    Anyone else think that sailor moon person is the dude she sits with at school?😂😂...No? Ok imma leave now lmao

    • KI RA: lol me 😂😂

    • LuluTheNana: Same! That girl's face is so similar to the dude she sits with at school

    • 3 Replies
  • sadie lee
    Reply

    sadie lee

    2018-11-27 22:51

    Isntt that the a dude (the one who saw her panties) dressed as sailor moon?

  • momose narumi
    Reply

    momose narumi

    2018-11-27 22:36

    Talked about groping, I almost got groped. It was last year when I ride a bus. He took the seat beside me and pretended he was sleeping while he try to touch my thighs. I shielded myself with my bag until he get out the bus. After he left, I cried my heart out and passengers are wondering why I was crying.

    • Afina Karapetyan: im so sorry that you had to deal with that.

  • trash.girl
    Reply

    trash.girl

    2018-11-27 22:49

    I feel that this "girl" will turn to be a guy.... like I'm so sute

  • prince 😹
    Reply

    prince 😹

    2018-11-27 22:52

    that pinky girl ? looks like the blonde boy .... 😅😅

  • Visitor 30044
    Reply

    Visitor 30044

    2018-11-27 22:48

    nathan came. Hahaha!

  • Rokit Demone
    Reply

    Rokit Demone

    2018-11-27 22:49

    I have only been grabbed in the ass once in a Walmart, I have never been careless after that, I always dress really weird and creepy so that no one dares touch me.

  • I'm sick of you who said "im 1st. YAY!"
    Reply

    I'm sick of you who said "im 1st. YAY!"

    2018-11-27 22:33

    euuuuuuuw... gross

  • yatonic
    Reply

    yatonic

    2018-11-27 22:42

    RIP Hentai men

  • yatonic
    Reply

    yatonic

    2018-11-27 22:44

    For the name of Moon the girl will Punish you

  • yoonmeow
    Reply

    yoonmeow

    2018-11-27 22:50

    That smh look like someone we know

  • Quyen Phan
    Reply

    Quyen Phan

    2018-11-27 22:55

    It's Nathan in the Sailor Moon costume

  • killing_machine💖
    Reply

    killing_machine💖

    2018-11-27 22:32

    wow what a perverted freak imma go inside the comic and kill that bi*ch

  • Paola Chavez1C
    Reply

    Paola Chavez1C

    2018-11-27 22:34

    im not first 😮 but close

  • •Windy• ๏︿๏
    Reply

    •Windy• ๏︿๏

    2018-11-27 22:34

    me in the last pannel when i read this comic

  • I.love...you
    Reply

    I.love...you

    2018-11-27 22:36

    Hahaahahaha all he care is about that balloon

  • riiinda
    Reply

    riiinda

    2018-11-27 22:48

    He looks like a fool

  • Visitor 14625
    Reply

    Visitor 14625

    2018-11-27 22:58

    yep she definately looks a lot like salior moon 😇😊 i love sailor moon a lot

  • ûwû_sweetie
    Reply

    ûwû_sweetie

    2018-11-27 23:13

    dang she didnt get to tell him

  • zxy
    Reply

    zxy

    2018-11-28 1:40

    yes i want too cry... i remember i was 16 back then it was blackout in our place went out to buy candle in the store there's a man at my back rubbing his shit at my butt.. i felt scared and run home 😭

  • enterdanger
    Reply

    enterdanger

    2018-11-28 2:19

    Eh, some creepy dude tried to grope my sister when we were at the movies, but I saw him and stood up and yelled super loud... Of course that was over 30 years ago. I'm old.

  • Prasansa Rai
    Reply

    Prasansa Rai

    2018-11-28 5:16

    i think that girl is not a girl, i think it's NATHAN.😂😂😂

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree