Wish of Fairy - Ch. 16

Wish of Fairy
Wish of Fairy
861.5k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

Meera, who had grown up with fairies for companions, always believed fairies were miraculous. However, when arrived in the big city, she got to know a group of quite different fairies. They were beautiful and powerful, but burdened with their terrible curses. It turns out that becoming a fairy is inextricably linked with a curse. In order to help those fairies escape from their curses, she has to help them make their wishes come true.

139 Chapters

  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy
  • Wish of Fairy

Comments

  • I'mTheInvisibleGirl
    Reply

    I'mTheInvisibleGirl

    2018-12-15 21:33

    mr.Zeus is the real matchmaker 😁

    • small hobo: I told y'all didn't I, he's the land of this ship😁😁

    • Hime Bokudo Senpai: mr.Zeus is the captain of the ship.

    • 14 Replies
  • momose narumi
    Reply

    momose narumi

    2018-12-15 21:34

    "I can play a few tunes for you? What would you like to hear?" Me: Uhmm. Despacito! I want to hear despacito!! 😅😅😅

    • simplegirly: me a is taki taki haha

    • I'mTheInvisibleGirl: yoo... mah girlllll,, finally see u around.. 😃 how're u doing??

    • 10 Replies
  • Hoodie Girl
    Reply

    Hoodie Girl

    2018-12-15 21:41

    yas i wanna see that make over 😉😉😉

    • CookieSaintess: I think she would look great in a kimono and it’s something that would suit to his temperament.

    • Sophia 💗: Mr. Zeus actually helped her

  • artic wolf lover
    Reply

    artic wolf lover

    2018-12-15 22:2

    ohhhhhhh mr. zeus ships it

    • CookieSaintess: So do we

  • Fox Wifey
    Reply

    Fox Wifey

    2018-12-15 21:34

    ooohhh, we'll see his type of style 😊

  • Visitor 06185
    Reply

    Visitor 06185

    2018-12-15 21:44

    make her look hot or DIE your choice 😊

  • Daee
    Reply

    Daee

    2018-12-15 21:35

    make over 2.0

  • *CUTE*..*Alice*..😘
    Reply

    *CUTE*..*Alice*..😘

    2018-12-16 0:44

    Say yes 😃😃

  • 💝☕Coffee anyone?☕💝
    Reply

    💝☕Coffee anyone?☕💝

    2018-12-16 2:17

    GO MR. ZEUS!!😁

  • Stop saying "Yay I'm first"
    Reply

    Stop saying "Yay I'm first"

    2018-12-16 11:18

    SHIP

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree