Fox King's Only Lover - Ch. 1 Where She Belongs

Fox King's Only Lover
Fox King's Only Lover
918.5k

Frequency: 2 ups/week

Update Schedule: Tue. & Sat.

Description

She, who was once an ordinary girl, now only wants to cultivate herself and return to the earth as soon as possible. What troubles her most is that her identity is the consort of Fox King in this world. A really clingy one. Wherever she goes, he follows. What is the wrong with his persistence? For love, let's see what can a thousand years fox king do.

14 Chapters

  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover
  • Fox King's Only Lover

Comments

  • Arbin Engtipih
    Reply

    Arbin Engtipih

    2018-10-07 15:8

    what a gift... the granny just threw her like she is nothing... 😂😂😂

    • feli_ciuciu: When your grandma is tired of you and shes just like BEGONEEE FROM MEE 😂😂😂

    • Rosalíndá Ganzales: I'm STILL WONDERING HOW YOU RIDE A BICYCLE WITH HEELS I BROKE MY ANKLE WHEN I DID THAT

    • 63 Replies
  • Maryam ★
    Reply

    Maryam ★

    2018-10-07 15:7

    So confused but the old lady is strong af

    • Sephy: I think this is the latest episode of DragonBall Super

    • Lalalalalala: lol ikr

    • 10 Replies
  • Visitor 17062
    Reply

    Visitor 17062

    2018-10-07 15:7

    that old lady is soooo strong that she can throw her into other dimension

    • Yasmine Collier: ikr

    • lover girl go: Not lying about that

    • 4 Replies
  • Ayesha Shehzadi
    Reply

    Ayesha Shehzadi

    2018-10-07 15:20

    I just wish someone through me in a place where she is

    • Visitor 28280: Same but I don't know if to cry or laugh so I'll do both 😥😂😂😂

    • Kritika BaRo: me to

  • 90MeowHey247
    Reply

    90MeowHey247

    2018-10-07 23:16

    She sent her to an gold island 😆 Anyone else want to say me next.?!

    • ezerial blue: she just found one piece by getting thrown into other dimension by an old lady..i think luffys gonna be jelly ..

    • 6 Replies
  • Deldhin
    Reply

    Deldhin

    2018-10-07 15:31

    don't ever mess with some random aunty on the streets... even helping them is no good (?)

    • Stumblmer: Or just don't get up close to them for more then a second when you try to check on them..... Like a jittery, frightened ...

    • Baka Weeaboo: Ah this comment is hilarious 😂

    • 3 Replies
  • stefxxi
    Reply

    stefxxi

    2018-10-07 15:30

    damn I want to be that old lady

    • Visitor 75676: Me to

  • S3MlR@
    Reply

    [email protected]

    2018-10-07 15:5

    Where is she

    • Haven Re-Lynn: I think you mean WHEN is she.

  • Pistachio
    Reply

    Pistachio

    2018-10-07 15:24

    Lol...just...lol 😂

  • DatUnknownGurl
    Reply

    DatUnknownGurl

    2018-10-07 15:5

    so what the heck happened....

  • the_person_you_don't_know_♥
    Reply

    the_person_you_don't_know_♥

    2018-10-07 18:40

    the legendary cave full of gold coins.....

  • Visitor 33862
    Reply

    Visitor 33862

    2018-10-07 15:6

    Cant wait for this. So excited for this comic! uwu

  • Gamer Asuna
    Reply

    Gamer Asuna

    2018-10-07 17:7

    Damn she's lucky 💰

  • Seraph
    Reply

    Seraph

    2018-10-11 21:9

    A GODDAMN COOL GIFT

  • DatUnknownGurl
    Reply

    DatUnknownGurl

    2018-10-07 15:5

    so what the heck happened....

  • mira is me
    Reply

    mira is me

    2018-10-07 22:47

    bye felisha

    • Visitor 62799: lol 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Angel Ann Javonero
    Reply

    Angel Ann Javonero

    2018-10-08 4:45

    I want to meet an old lady too to throw me to GOLD$$

  • ERICA101
    Reply

    ERICA101

    2018-10-08 5:34

    WTH..that granny is sooo strong... wow lot of gold give me plsssss hehehe😂😂😃😃😃

  • Sharky Gal😼
    Reply

    Sharky Gal😼

    2018-10-08 7:38

    I would love to throw i anyone hate into space and beyond 😇

  • Visitor 15470
    Reply

    Visitor 15470

    2018-10-09 14:17

    is it good that the grandma threw her?

  • Melanie Lear
    Reply

    Melanie Lear

    2018-10-21 4:34

    when Dumbledore's wife turns evil, she throws people round and round like rag dolls.

  •  Comic_addict❤️
    Reply

    Comic_addict❤️

    2018-11-02 16:5

    Damnnn..so many golds..Plz throw me too as long as I’m not living in this harsh worldd 😂😂😂🤪🤪

  •  Comic_addict❤️
    Reply

    Comic_addict❤️

    2018-11-02 16:6

    One word..WTF

  • Visitor 65844
    Reply

    Visitor 65844

    2018-11-03 22:58

    Lol that was scary

  • śhėīľá mäę
    Reply

    śhėīľá mäę

    2018-12-15 17:20

    wow she's so cute 😍 she reminds me of ivy in pharaoh's concubine 😉

  • betty ayele
    Reply

    betty ayele

    2018-11-04 7:28

    Why did I suddenly remember my grandma who use to throw my legs up to vacuum when I was a kid😂

  • Mego@Alexa
    Reply

    [email protected]

    2018-11-07 13:41

    wait...could someone tell me how granny send her to the athmosphere like just throwing a sack to the sky

  • Mariam Olatubosun
    Reply

    Mariam Olatubosun

    2018-11-11 1:10

    Wow. I just found a rival for super man and he is not gonna like.😂😂😂😂

  • Visitor 09769
    Reply

    Visitor 09769

    2018-11-11 5:10

    hahaha granny throw above in the sky.😄😄😄😄😄😄😄

  • Khate Baldonado
    Reply

    Khate Baldonado

    2018-11-14 11:10

    damn old lady throw me too😄😄😄

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree