Don't Be Too Harsh - Ch. 2 Break-ups

Don't Be Too Harsh
Don't Be Too Harsh
3709.5k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

The most fortunate and the most unfortunate thing: Accidentally peeping him, that he was most likely to see the secret light. Since then, he chased her, and she fled. He suppressed, she resisted. He fell, she began the road against the reverse, the ultimate back pressure success!

334 Chapters

  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh
  • Don't Be Too Harsh

Comments

  • NCT taeyong
    Reply

    NCT taeyong

    2018-09-23 4:48

    looks interesting☺☺

    • Multifandom_KPop_Trash: Kpop stans everywhere 😂 it's nice to find NCTzen ☺

    • Kim Haneul98: omg nctzens 🤣🤗❤

    • 78 Replies
  • Mari_Chat
    Reply

    Mari_Chat

    2018-09-23 4:58

    please make more of this story!!!!!

    • Shifa: u seem to be afan of mari and chat im too

    • Visitor 86963: hia

    • 11 Replies
  • ItsME
    Reply

    ItsME

    2018-09-23 4:50

    okay....

    • #always late army: no OKAY NOBODY TOUCHES MY BABY GIRLS

    • 3 Replies
  • Carefree 💖 Butterfly🌬️💞🎈
    Reply

    Carefree 💖 Butterfly🌬️💞🎈

    2018-09-23 5:10

    yeah I have also read it before 😊it's really good comic👍

    • kawaii Girl: plz tell where and under what name?

    • Veeka Akbari: which website?? pls do tell 😊

    • 34 Replies
  • Meow :3
    Reply

    Meow :3

    2018-09-23 5:9

    This art is bootiful

    • GabbyGrace101: ~(°·°~)

    • GabbyGrace101: srry I had to do that somewhere in the comments

    • 7 Replies
  • koyel Saha
    Reply

    koyel Saha

    2018-09-23 6:30

    why are you two broke your engagement

    • Red Roses: You will see why

    • Angel-of-ace: maybe because of president song.

    • 3 Replies
  • Reed Rachel
    Reply

    Reed Rachel

    2018-09-23 4:55

    So less comments Why?

    • i_am_a_cat: idk

  • Anika Uddin
    Reply

    Anika Uddin

    2018-09-23 4:48

    hummm....cool

  • Crystal Angela(^o^)
    Reply

    Crystal Angela(^o^)

    2018-09-23 5:13

    Good😍😍

  • Shirley Lawson
    Reply

    Shirley Lawson

    2018-09-23 5:3

    what?..

    • Visitor 15212: Hello BTS 🖐🤗

    • zenith: love vvvvvvv

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree