CEO's Sudden Proposal - Ch. 10 Marry Me

  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal
  • CEO's Sudden Proposal

Comments

  • Zerri Iberis
    Reply

    Zerri Iberis

    2018-10-15 12:0

    "marry me" that's was so straightforward ...

    • lovescomics: well the title of the comic is "CEO suden proposal" so yeah, it was really suden😂

    • SugaCkookie: I think it's for his son but then later on they both fall in love

    • 106 Replies
  • The Real Girl Shady
    Reply

    The Real Girl Shady

    2018-10-15 12:0

    first comment

    • The Real Girl Shady: i had been counting down the time.... first time in forever I'm the first comment yay.....😭😭😭

    • BigAnime: I glitched your likes

    • 22 Replies
  • KakashiSensei
    Reply

    KakashiSensei

    2018-10-15 12:1

    Marry him!!!

    • Sephy: Would you marry someone you just met and knew nothing about?

    • lunaria: it's for shipping purposes... that's okay right?

    • 20 Replies
  • BigAnime
    Reply

    BigAnime

    2018-10-15 12:2

    He's like marry me Her face is like ehh?!?

    • Visitor 32532: He says it so casually. Also it’s so out of the blue like you don’t just say marry me just like that! There’s a whole sy...

    • Rice Noodle: Who the hell is that straight forward

    • 5 Replies
  • 1'M7H31NV1518L3G1RL
    Reply

    1'M7H31NV1518L3G1RL

    2018-10-15 12:1

    damn, he's straight foward to the point. 😁

    • Visitor 23451: Hey I've seen you before

    • i lov u a lot.. ♡: yeah

    • 5 Replies
  • yang yangg
    Reply

    yang yangg

    2018-10-15 12:1

    ok that was a sudden proposal hahah

    • Himanshi Dora: that's why it's the comic name.. CEO's sudden proposal😂

    • momose narumi: It was so sudden that he doesn't have anything to give to her like ring or even flowers 😂😂😂

    • 7 Replies
  • Bursting with Flame Tiger
    Reply

    Bursting with Flame Tiger

    2018-10-15 12:2

    say yes😍😘

    • Angel Zen: H*ll yeah!!!

    • Queen killer: Oh, yes, to the yes yes yes

  • The Real Girl Shady
    Reply

    The Real Girl Shady

    2018-10-15 12:0

    dayum....had been counting down.... hahaha....yay....first comment

  • Visitor 95976
    Reply

    Visitor 95976

    2018-10-15 12:0

    sh00k

    • Just No One: hahaha that's why the name of this comic is CEO's sudden proposal 😁😁😁😁

  • Jellicious😻🍭
    Reply

    Jellicious😻🍭

    2018-10-15 12:1

    whaaaa?!!!

  • Visitor 17323
    Reply

    Visitor 17323

    2018-10-15 12:2

    YAASSSS

  • Bursting with Flame Tiger
    Reply

    Bursting with Flame Tiger

    2018-10-15 12:2

    yes

  • 90MeowHey247
    Reply

    90MeowHey247

    2018-10-16 1:13

    So head forward. ..Mybe.. .say..yeses. .😏😆

  • Farzana Rohman
    Reply

    Farzana Rohman

    2018-10-15 12:54

    He is not in love with her so,,,, because of his son he wants to marry he.......what a great father.... but can he became a good hubby????

  • 1013”WTF”8083
    Reply

    1013”WTF”8083

    2018-10-15 12:4

    And.....that’s how I met Your mother 😏😏😏

  • Visitor 33854
    Reply

    Visitor 33854

    2018-10-15 12:17

    he is so cute marry him😍😍😍😍😍😍

  • Jacie cutie
    Reply

    Jacie cutie

    2018-10-15 12:32

    Woah his really a guy that's straight forward

  • MONSTAEXO
    Reply

    MONSTAEXO

    2018-10-15 12:46

    Well,the title is 'CEO's sudden proposal' so I'm not surprised regarding his straightforward way of speaking.

  • Pakat01
    Reply

    Pakat01

    2018-10-15 15:3

    Lu Tingxiao is that you?

  • Visitor 38416
    Reply

    Visitor 38416

    2018-10-21 16:53

    It Really Is A Sudden Proposal

  • Ashley Wills
    Reply

    Ashley Wills

    2018-10-22 0:29

    Wow that went fast 🤣

  • AnimeLover_M.Ladybug
    Reply

    AnimeLover_M.Ladybug

    2018-10-15 12:2

    say yes!!!!!!

  • Syarifah 143
    Reply

    Syarifah 143

    2018-10-15 12:8

    WOW HE PROPOSE!! Say yes please 😉

  • Hottieee🔥🔥🔥
    Reply

    Hottieee🔥🔥🔥

    2018-10-15 12:15

    Please say Yasssss!!!

  • Elena Naik
    Reply

    Elena Naik

    2018-10-15 12:21

    Marry him!!!

  • Taekookie~~
    Reply

    Taekookie~~

    2018-10-15 12:22

    yay marry him please💓💓💓💓😁

  • Kimihiro kimiko
    Reply

    Kimihiro kimiko

    2018-10-15 12:23

    Yaaa~~~~ marry him!!

  • ana here
    Reply

    ana here

    2018-10-15 12:23

    she us happy??? or not 🤔

    • ana here: is*

  • evaprisssss
    Reply

    evaprisssss

    2018-10-15 12:24

    wow he really handsome.. i cant move on

  • Ila Mcdougal
    Reply

    Ila Mcdougal

    2018-10-15 12:24

    I love it😆😆😆

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree