Cunning of Hit-on - Ch. 4 Psybattle

Cunning of Hit-on
Cunning of Hit-on
2697.5k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

She was intent on investigating the real cause of his father's death. As she was getting more involved in the case, she was tied up with him more tightly. Let's see the most powerful female master of this century will compose out what kind of enchanting melody.

137 Chapters

  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on
  • Cunning of Hit-on

Comments

  • Thunderstorm
    Reply

    Thunderstorm

    2018-09-07 10:22

    Hehe I gotta hunch she gonna meet him again 😂😆

    • Cinnomon Roll: If its meant to be, Itll be, itll be, baby just let it be

    • Alex :): What if the blind date is that guy that kidnapped her and that Master is in on it or something????

    • 31 Replies
  • kacey
    Reply

    kacey

    2018-09-07 10:27

    A storm of rage is coming~

    • WhereAreLoveStories💗💞: Yeah

    • Benjamin Dwomoh's Gaming Family and Friends ETC: me when I have to write an essay

    • 4 Replies
  • cheery cherry
    Reply

    cheery cherry

    2018-09-07 10:30

    I'm hanging up... 😂😂 her face is so funny 😆 I'm loving this comic !!

    • Coco Tan: lmao Ikr that face is literally me in the morning (but worse)

  • cheery cherry
    Reply

    cheery cherry

    2018-09-07 10:31

    She hit the roof 😂 ... I can't wait for more 😆

    • Lady subian chin: poor papers and computer lol 😂

  • 90MeowHey247
    Reply

    90MeowHey247

    2018-09-08 0:40

    The whole office is an huge mass now😄😁

    • Lady Gurl: *mess

    • Jelly samich: No, "mass". Definiton of mass; large body with no definite shape.

    • 8 Replies
  • LuLu(yeah they called me LuLu because they're going through my phone and saw what am i reading and I'm a kid who loves to draw like her and i like deer so much I'm just like her!)
    Reply

    LuLu(yeah they called me LuLu because they're going through my phone and saw what am i reading and I'm a kid who loves to draw like her and i like deer so much I'm just like her!)

    2018-09-07 11:8

    i bet the handsome-cute guy she met will cancel her blind date again and meet up with him again!!!!!!

    • Diabolik Lovers: as in handsome-cute the webcomic?

  • 이위니23
    Reply

    이위니23

    2018-09-07 10:49

    Hey i feel ya 😂😂 *flip tables*

    • Visitor 32631: lol

    • Visitor 32631: lol

  • TY TRACK TY TRACK
    Reply

    TY TRACK TY TRACK

    2018-09-07 11:24

    I WANT MORE CHAPTER

    • Paulino Castillon: 5gyym

  • Wisteria
    Reply

    Wisteria

    2018-09-07 10:23

    What is Happening !? 🙂😐

  • Princessxamerah Unicornrosepearl
    Reply

    Princessxamerah Unicornrosepearl

    2018-09-07 11:24

    something is about to go down😂😂😂😂😂😂😂😂😂

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree