Boss, You Need A Spanking - Ch. 18 His Network

  • Boss, You Need A Spanking
  • Boss, You Need A Spanking
  • Boss, You Need A Spanking
  • Boss, You Need A Spanking
  • Boss, You Need A Spanking
  • Boss, You Need A Spanking
  • Boss, You Need A Spanking
  • Boss, You Need A Spanking

Comments

  • 1'M7H31NV1518L3G1RL
    Reply

    1'M7H31NV1518L3G1RL

    2018-10-24 20:23

    does he even know how to hold a knife?? ๐Ÿค” let's hope he'll pass this too. ๐Ÿ˜†

    • Diadem๐Ÿ‘‘_the_hocrux: He's gonna kill it.. ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ I mean kill the onion... ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ Lol

    • Yasmine Collier: he has to know how to or he can't get Yasmine to be his

    • 33 Replies
  • Visitor 43348
    Reply

    Visitor 43348

    2018-10-24 20:22

    WOW she so Cruel ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ’€

    • ๐Ÿฆ„๐Ÿ’•mew๐Ÿ’•๐Ÿฆ„: She just rhymed lol

    • Visitor 81546: she wants to marry him too i didn't thought of that๐Ÿ˜

  • 1'M7H31NV1518L3G1RL
    Reply

    1'M7H31NV1518L3G1RL

    2018-10-24 20:24

    why did he seem not happy for this challenge??? could it be he hates onions??

    • Jร˜KERXIII07: no, because of onions let you cry.

    • Iama Fat Cat๐Ÿ˜ป: Onion =๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ข

    • 10 Replies
  • Silver Daydreamer
    Reply

    Silver Daydreamer

    2018-10-24 20:23

    Iโ€™m first yay and looks like she was hoping for him to cry๐Ÿคฃ I wanted to see him cry as well

    • Visitor 98761: Well bad news,he doesn't cry...

  • Irene Juarez
    Reply

    Irene Juarez

    2018-10-24 20:25

    It alright men can cry ๐Ÿ˜ข cry ๐Ÿ˜ขcry. *starts getting emotional *ugly cries.

  • sam Gabriel
    Reply

    sam Gabriel

    2018-10-24 20:25

    you know there is always a prize to all the suffer you did soo be patient hahahahaha

    • Veeka: lawrence cheated when filling the jugs, he got help! that wasnt allowed. hes not worth her. i hate cheaters, especially ...

    • ๐ŸŒˆDreamy๐ŸŒˆ: nice! ๐Ÿ˜

    • 8 Replies
  • MAAHI VISHWAKARMA
    Reply

    MAAHI VISHWAKARMA

    2018-10-24 20:22

    what a nice mother ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • TOBI KAYE
    Reply

    TOBI KAYE

    2018-10-24 20:24

    Onions make me cry every time too๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ข

    • Hone: contact lens protects your eyes from onions

  • Jade Nguyen
    Reply

    Jade Nguyen

    2018-10-24 20:22

    Haha this is so funny

  • wolfie.
    Reply

    wolfie.

    2018-10-24 21:5

    wow Laurence you must really wanna pass but poor girl she don't eben like you........or dose she๐Ÿ˜Š

  • the_snow_of_july
    Reply

    the_snow_of_july

    2018-10-24 20:26

    Men can cry cry cry, itโ€™s not a crime~ lollllllll our precious (and very perverted) Lawrence

  • Kate Smith
    Reply

    Kate Smith

    2018-10-24 20:25

    First

  • the_snow_of_july
    Reply

    the_snow_of_july

    2018-10-24 20:25

    OMG LOLLLLLL LAWRENCE IN THE LAST FEW PANELS THOOOOO

  • NADIA EDWARDS
    Reply

    NADIA EDWARDS

    2018-10-24 21:8

    lol

  • Getty23
    Reply

    Getty23

    2018-10-24 22:24

    lol man can cry too it's not a crime ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Cruel World
    Reply

    Cruel World

    2018-10-24 23:49

    men can cry, cry it's not a crime XD

  • Hikaru Nara
    Reply

    Hikaru Nara

    2018-10-25 0:0

    Maybe he's good at cooking!?๐Ÿค” Not every mens are bad at cooking u know!๐Ÿ˜‹

  • 120SweetExitingheart60
    Reply

    120SweetExitingheart60

    2018-10-25 3:37

    What is wrong with that seen๐Ÿ˜…

  • unknown person ?????
    Reply

    unknown person ?????

    2018-10-25 3:48

    roeas are red violets are blue I will like my own comment because nobody will๐Ÿ˜ž

  • ANIME LOVER3
    Reply

    ANIME LOVER3

    2018-10-25 4:28

    WHYYYY WHEN DOES THE PAIN END BOI I'm also going through problems at my school with my crush and he likes me back.I'm so scared to talk to him!

  • Star Senpaiโ˜…
    Reply

    Star Senpaiโ˜…

    2018-10-25 4:38

    Laurence is sooooooo cute๐Ÿ˜๐Ÿ˜...

  • Mini Z
    Reply

    Mini Z

    2018-10-25 8:26

    he will pass the challenge for sure

  • Mitchyka
    Reply

    Mitchyka

    2018-10-25 13:16

    My internet sucks.uhh!!!!!!๐Ÿ˜ฃ

  • duffer๐Ÿ˜ธ
    Reply

    duffer๐Ÿ˜ธ

    2018-10-25 15:49

    i wish he is not like namjoon๐Ÿ˜น

  • LILLI~SENPAI AKA WTW 360
    Reply

    LILLI~SENPAI AKA WTW 360

    2018-10-25 17:43

    XD I CAB FEEL MY EYES WATERING AND THEY HURT MOM STOP CUTING THE ONIONS OH WAOT SHE ISN'T HE IS TJET HURT SO BAD

    • LILLI~SENPAI AKA WTW 360: woooohhhh i can't spell

  • Dolan Twins ๐Ÿ’–
    Reply

    Dolan Twins ๐Ÿ’–

    2018-10-25 22:24

    men can can cry ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Visitor 18195
    Reply

    Visitor 18195

    2018-10-26 13:38

    hahhah...lol..."men can cry its not even a crime.".....hahhaha yup its only natural but cant stop laughing u guyz sorry!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • kaebsong_yehet
    Reply

    kaebsong_yehet

    2018-10-26 13:41

    He will pass all the test ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

  • Jai Chan
    Reply

    Jai Chan

    2018-10-26 13:52

    Men can cry it's not a crime ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • palengleng
    Reply

    palengleng

    2018-10-26 14:36

    Go Laurence! let that onion cry hahahaha jk

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree