One-way Crush - Ch. 3

  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush
  • One-way Crush

Comments

  • Lucaon 💙💜😚
    Reply

    Lucaon 💙💜😚

    2018-07-16 23:56

    oh my oh my...do it Luca my boy....I'm in lov wth thish shipppp😍😍😍😍

    • Winxfan: Oh I think I'm gonna start this chapter over again I already did it 3 times 10 more times won't hurt heheheheh I like th...

    • shouta 52775 (Universe): me too 😻

    • 121 Replies
  • bittybelitty
    Reply

    bittybelitty

    2018-07-16 23:55

    oh shit things just got real

    • וFairyTailsMeredy•×: umm dis brown haired boy better take a cold shower.

    • WeBornToShipVictuuri: I wish the next chapter is not censored (you know what I mean *insert Lenny face*)

    • 24 Replies
  • anime lover (adorable anime)
    Reply

    anime lover (adorable anime)

    2018-07-17 0:14

    grab the popcorn because it's about to get interesting🍿🍿

    • Gamer Asuna2018: hahaha I love your comment 5 stars ⭐⭐⭐⭐⭐

    • Gigi Lopez: Btw, can I also have popcorn🍿🍿🍿

    • 24 Replies
  • NikoNiko 38000 (Los+Angeles)
    Reply

    NikoNiko 38000 (Los+Angeles)

    2018-07-17 0:17

    someone's about to loose their V-card, if you know what I mean... 🙄🤐

    • NekoChan 03826 (Saint+John): what if he has done this before?hehehehehehee ya neva know

    • zenkun: yeah😂

    • 26 Replies
  • yo geek is here!
    Reply

    yo geek is here!

    2018-07-17 0:18

    omg my ship is sailing and real fast if you get what I mean 😘😘😘😍

    • torachan 63197 (Universe): it's the 3rd chapter.... dang things have heated up

    • ShineKudasai: storm is on its way though, be careful

    • 4 Replies
  • Eyeless Zephyr CP
    Reply

    Eyeless Zephyr CP

    2018-07-17 0:0

    YAOI YES 😏

    • I am a STEGOSAURUS...POTATOOOOOOOOOOOO: YAOI FOREVER😂😂😂

    • NyanCat: #YAOI4LIFE

    • 5 Replies
  • bittybelitty
    Reply

    bittybelitty

    2018-07-16 23:55

    i was first comment yay

    • Cherish Desjarlais: congratulations how do you want me to clap (options:slow clap,sarcastic clap,and cheerful clap)

    • Cherish Desjarlais: Ok *sarcastically clapping* clap clap clap

    • 7 Replies
  • diva dime
    Reply

    diva dime

    2018-07-17 0:6

    yes my ship

  • CopyCatGirl999.
    Reply

    CopyCatGirl999.

    2018-07-17 0:10

    ahhhhhhhhhhhhhh

  • sensei 35302 (New+York)
    Reply

    sensei 35302 (New+York)

    2018-08-21 20:5

    I have 10. likes yay

    • eechilover😩: Now you have 13 😁

    • Rexly: Now you have 33

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree