Sword's Curse - Ch. 6

Sword's Curse
Sword's Curse
1132.0k

Frequency: IDK

Update Schedule: IDK

Description

He has been cursed to be lonely all his life! If he touches any female from 8 to 80, even if it's just with his finger, they will fall instantly in love with him. Sun Lang stays strong and abides by the law. He swear to break this curse and regain his right to help old ladies across the street!

151 Chapters

  • Sword's Curse
  • Sword's Curse
  • Sword's Curse
  • Sword's Curse
  • Sword's Curse
  • Sword's Curse
  • Sword's Curse
  • Sword's Curse

Comments

  • Sophie Flammel
    Reply

    Sophie Flammel

    2018-06-24 1:6

    dang I was not expecting that honestly I thought that his uncle was really an imposter trying to pass off as the real uncle

    • Icy Rights: same

    • trabungko: I thought he was the uncle. lol

    • 6 Replies
  • Abel Godinezygv
    Reply

    Abel Godinezygv

    2018-06-24 1:17

    is it just me or does your day just get 10x better when u see the notification of a manga you like

    • Bts is lit: hell yeah coach

    • TAE TAE: true

    • 5 Replies
  • mounica plays
    Reply

    mounica plays

    2018-06-24 1:14

    The uncle tho..... 😂😂

    • Arachimage 71573 (Chicago+(Near+South+Side)): Fake uncle that is

  • AvidReader
    Reply

    AvidReader

    2018-06-24 1:4

    this man is about to go old west in the far east.

    • Visitor 30080: Your pretty witty

  • Xiaoxiaosan 41866 (Sollentuna+(Helenelund))
    Reply

    Xiaoxiaosan 41866 (Sollentuna+(Helenelund))

    2018-06-24 2:22

    The old guy smokes yet he had perfect teeth.. I wish I had the superpower

    • clau clau: only teeth ? the important is the Health of others part of the body , the teeth with money can chance others part nop

    • Visitor 30080: That guy will probably die in a couple years from lung failure

  • oppailover 10766 (Meadville)
    Reply

    oppailover 10766 (Meadville)

    2018-06-24 1:30

    it's to short and there needs to be more naked tits

    • Lee the bee: I just want more of the dude shooting and being a funny asshole

    • miyoto animation: wtf XD

    • 5 Replies
  • Abigail Hatfield
    Reply

    Abigail Hatfield

    2018-06-24 1:49

    awwwwwww I want the rest of the story

  • Sora Yuke
    Reply

    Sora Yuke

    2018-06-24 2:4

    so

  • Leonorma Remaneses
    Reply

    Leonorma Remaneses

    2018-06-24 2:12

    Ah

  • torachan 58307 (Universe)
    Reply

    torachan 58307 (Universe)

    2018-07-28 13:23

    well so far this story is interisting and funny

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree