Holding Onto Him - Ch. 1 "Surprise"

  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him
  • Holding Onto Him

Comments

  • Sinalolo Asitomani
    Reply

    Sinalolo Asitomani

    2018-04-16 13:2

    imma rip ur curly red hair straight u fat biatch!!!ugghh

    • hello darkness: I WILL SNATCH THIS BITCH'S WEAVE!

    • Dangereuse: Snitches or biiches I know you got itches The kind of scratch Your fingers cant seem to match To tell them lies Or to s...

    • 88 Replies
  • Anu_Ritz
    Reply

    Anu_Ritz

    2018-04-16 13:11

    this lover and sister they both are terrible and our MC is naive. she knows it's like that yet she called him beloved.

    • Jimson: Revenge

    • meowchan 90828 (Dhaka+(Gulshan)): So cool from Ayman

    • 6 Replies
  • JJA
    Reply

    JJA

    2018-04-16 13:10

    shit I just want to kill him..!!!😡👿

    • sensei 59973 (Universe): Same I just wanna kill the shit bring out the guns

    • It’s Me: same

    • 10 Replies
  • Zephira
    Reply

    Zephira

    2018-04-16 13:13

    What the!! I want to kill all of them grr...

    • timejumper 45034 (Universe): All of them? Eva too

    • death wolf: i gotta kill them too your right

  • pooko
    Reply

    pooko

    2018-04-16 13:5

    nigga cheng chalaga

    • Daeraa: Oh my gosh that 2ne1 reference I'm dead😂😂

    • Tidak Tahu Langsung: is this 2ne1 song reference?

    • 4 Replies
  • Galaxy Swirl
    Reply

    Galaxy Swirl

    2018-04-30 7:30

    ugh I hate that red hair girl 😡

    • Praise Aiono: Haha doesnt everyone

  • meowchan 94200 (North Vancouver)
    Reply

    meowchan 94200 (North Vancouver)

    2018-04-16 18:24

    anyone know the Chinese title of this manhua?

    • Visitor 17337: zanzhang guangmang buji ni...I think

  • hiromi
    Reply

    hiromi

    2018-04-16 16:20

    u better get a revenge on him

    • Xiaoxiaosan 48382 (Tehran (Shahrak-e Shahīd Fakūrī)): sexxxxxxxxxxi

  • Gamerwolf10
    Reply

    Gamerwolf10

    2018-09-14 13:2

    1st chapter and I already hate someone

    • Mustapha Zainab: Same here

    • Visitor 48257: you

    • 7 Replies
  • Potatoes4Life
    Reply

    Potatoes4Life

    2018-07-10 5:24

    calm down or else Ebola will spread LOL

  • Xiaoxiaosan 45652 (New+York)
    Reply

    Xiaoxiaosan 45652 (New+York)

    2018-06-11 13:41

    参加小姐吗

  • Cendy Rose Penera
    Reply

    Cendy Rose Penera

    2018-10-25 15:42

    roses are red violet are blue if i had a knife i'll stab it to you!!!

    • Naomi Stephens: I like that poem it really good

  • ikemen 60855 (General+Trias)
    Reply

    ikemen 60855 (General+Trias)

    2018-04-16 15:35

    ouch💔

    • meowchan 90828 (Dhaka+(Gulshan)): So lovely and cool from ayman

    • meowchan 90828 (Dhaka+(Gulshan)): Whom do you love

    • 3 Replies
  • cutie 54595 (Zachary)
    Reply

    cutie 54595 (Zachary)

    2018-04-18 14:3

    Girl if you don’t snatch that girl up all across that room Imma do it for you👊🏼👊🏼

  • princess pabustan
    Reply

    princess pabustan

    2018-05-01 7:51

    it's just the first chapter but i already hate the guts of that man and her sister!

  • Funny Bunny
    Reply

    Funny Bunny

    2018-05-01 22:34

    Die!Red head!Die!

  • Hawa Najwa Abdullah
    Reply

    Hawa Najwa Abdullah

    2018-05-02 19:58

    she actually became a scapegoat for freaking 5 years in jail becuz of love!!! girl, smbody needs to knock some senses into her 😢

  • Dede K.
    Reply

    Dede K.

    2018-05-02 21:59

    lol u just gonna steal my man like that

  • Dede K.
    Reply

    Dede K.

    2018-05-02 22:2

    like u just gonna steal my man with that. U gonna have a damn promblem with me😲

  • Gamingwithblue
    Reply

    Gamingwithblue

    2018-05-10 0:8

    NO ONE AND I MEAN NO ONE TALKS ABOUT MY MOM. I WILL PULL YOU HAIR AND BRING YOU TO THE DUMPSTER WHERE YOU AND YOUR FAMILY BELONG

  • NikoNiko 35640 (Quezon+City+(Diliman))
    Reply

    NikoNiko 35640 (Quezon+City+(Diliman))

    2018-05-26 20:28

    if i am one of the characters in this story IM GONNA KILL THAT RETARD BITCH!

    • 🍀🎸Arpita😉⭐: I'm sorry but u can't.⁉

    • 🍀🎸Arpita😉⭐: because the author is the head

    • 12 Replies
  • Jiminerella
    Reply

    Jiminerella

    2018-06-06 12:58

    He needs to be run over a bus 😊

  • loli 83889 (Dasmariñas)
    Reply

    loli 83889 (Dasmariñas)

    2018-06-08 23:55

    she is looking like becuse its look like my vides ....

  • loli 83889 (Dasmariñas)
    Reply

    loli 83889 (Dasmariñas)

    2018-06-09 0:0

    and thats very sad i tell you

  • ikemen 62669 (Atlanta)
    Reply

    ikemen 62669 (Atlanta)

    2018-06-09 3:20

    girl you gonna die tonight sleep with 1 eye open

  • Mora holbrook
    Reply

    Mora holbrook

    2018-06-17 6:0

    step1: kick ball step2: snatch weave step3: drag down stairs and beat some @ss

  • torachan 99636 (Valencia)
    Reply

    torachan 99636 (Valencia)

    2018-07-03 3:49

    if I was here I would murder Jake, and burn the sister to death, and I don't care if I go to jail or sentence to death for it

  • shouta 01820 (Phoenix)
    Reply

    shouta 01820 (Phoenix)

    2018-07-03 6:48

    i think im first to comment 😄

  • Aubrey Geollegue
    Reply

    Aubrey Geollegue

    2018-07-03 10:55

    oh my golly fries!! She's a total twat! She's a b*tchy wh*re! ugh! I hate those kind of girls! it's so nice to kill them right away when I see them! both of them!

  • princess 64428 (Universe)
    Reply

    princess 64428 (Universe)

    2018-07-03 22:33

    Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree