No. 2 Might Be Good - Ch. 1 The No. 1 Swordman

  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good
  • No. 2 Might Be Good

Comments

  • Lofi Lynn
    Reply

    Lofi Lynn

    2018-02-08 1:40

    Beautiful Artwork, I'm Very Intrigued~~

  • I LOVE YOO
    Reply

    I LOVE YOO

    2018-03-04 3:30

    😂

    • Avery198: does anyone read unordinary or dice at all?

    • Anime_Lover <3: you took the words right outta my mouth with an emoji😂😂

    • 39 Replies
  • Jellybeanyboo
    Reply

    Jellybeanyboo

    2018-03-11 5:3

    sooo... the No.1 Swordsman is Thelegend27????

  • Serenitys life 5
    Reply

    Serenitys life 5

    2018-03-24 4:50

    Only 152 people are before him then how the hall is he number #385 shouldn't he be #153?!?

    • ユサィナ ヤマン: lol...it means 233 warriors had tried to defeat No. 1. and now there are 152 more warriors trying to do the same thing.

    • jellyfish-head 72586 (Compton): oh hi there

    • 6 Replies
  • Gerika Aura
    Reply

    Gerika Aura

    2018-03-11 1:17

    lol priority number haha 😂

  • Jem
    Reply

    Jem

    2018-03-12 15:42

    Inuyasha? wtf u doing there!?

    • Shuaib Jama: say what!!!!!!

    • Jeneisy De La Rosa Burgos: lol so true

  • MoonFallx
    Reply

    MoonFallx

    2018-03-02 2:44

    HOOOOT

    • jellyfish-head 72586 (Compton): uuuuuuuuuuuuuummmmmm

    • jellyfish-head 72586 (Compton): *sssssssspppppppp*

    • 3 Replies
  • meowchan 99525 (San Jose)
    Reply

    meowchan 99525 (San Jose)

    2018-03-03 21:58

    suckers

    • jellyfish-head 77866 (Pretoria): I see u in literally every comic I read

  • Swordsman 98003 (Cleveland)
    Reply

    Swordsman 98003 (Cleveland)

    2018-03-07 2:30

    pretty well written

    • npc 64833 (Anaheim+(Anaheim+Colony+Historic+District)): wow osemm!

  • loli 82927 (Makati City (Magallanes))
    Reply

    loli 82927 (Makati City (Magallanes))

    2018-04-13 13:54

    HAHAHAHAHAHA

    • jellyfish-head 72586 (Compton): why are you laughing at

    • jellyfish-head 72586 (Compton): do you know you are beautiful

  • bring on the drama
    Reply

    bring on the drama

    2018-07-08 19:46

    "BTW, IF YOU BREAK YOUR NUMBER CARD, YOU NEED TO GET A NEW NUMBER " me: 😄😅😐😑😢😭 now you tell me

  • Escaping Reality
    Reply

    Escaping Reality

    2018-03-08 2:46

    I look forward in reading this comic 😛

  • Leevia Tidjani Letailleur
    Reply

    Leevia Tidjani Letailleur

    2018-03-30 19:32

    But no one expected him to be retarded😂

  • Luzvi Ong
    Reply

    Luzvi Ong

    2018-03-31 17:44

    wuaaaaaahhhh, they're all so cuuute! kawaii kawaii kawaiiiiii (*^﹏^*)O(∩_∩)O↖(^▽^)↗

  • Rajendra Jadhav
    Reply

    Rajendra Jadhav

    2018-04-07 8:13

    wow what a art work

  • Catharina
    Reply

    Catharina

    2018-04-08 2:0

    love the servant lol 😂

  • Queen_saber
    Reply

    Queen_saber

    2018-04-10 10:9

    wait in line 😂😂 Ify bro...😅

  • Zai Pie
    Reply

    Zai Pie

    2018-04-13 14:5

    Wow 😂

  • Pie Cherry Pie
    Reply

    Pie Cherry Pie

    2018-04-16 12:59

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • SeitoA 17042 (Jālna)
    Reply

    SeitoA 17042 (Jālna)

    2018-04-17 10:38

    that was funny i like so much😄😃🤣😊

  • npc 27721 (Kingston)
    Reply

    npc 27721 (Kingston)

    2018-04-25 3:27

    wow

  • Xiaoxiaosan 41407 (Ho+Chi+Minh+City)
    Reply

    Xiaoxiaosan 41407 (Ho+Chi+Minh+City)

    2018-04-28 12:2

    nice art

  • Genesis Juan Tamio
    Reply

    Genesis Juan Tamio

    2018-05-05 12:39

    love the illustrations ♡♡♡

  • SpiritRanger 84900 (Mecca)
    Reply

    SpiritRanger 84900 (Mecca)

    2018-05-06 14:9

    ي ذ حتى لو كان دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • chatheldy
    Reply

    chatheldy

    2018-05-06 23:4

    the face😂😂😂😂😂

  • Rachel Roth
    Reply

    Rachel Roth

    2018-05-08 15:54

    *ahem* is this yaoi!? 😶

  • Red Velvet <¶∆
    Reply

    Red Velvet <¶∆

    2018-05-14 2:42

    LOL Ngakak so hard

  • cutie 50523 (Makati+City)
    Reply

    cutie 50523 (Makati+City)

    2018-05-14 3:28

    how sad haha

  • cutie 50523 (Makati+City)
    Reply

    cutie 50523 (Makati+City)

    2018-05-14 3:28

    how sad haha

  • cutie 59094 (Quezon City (Santa Teresita))
    Reply

    cutie 59094 (Quezon City (Santa Teresita))

    2018-05-14 5:7

    This is amusing. 😀

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree