WebComics logoWebComics - Manga&Comics Online | Official Website

  • Publish Comics
  • Publish Novel
English
Boys' Love Whose baby is it?
Whose baby is it? Whose baby is it?
Whose baby is it?

Author: WenRenNiaoShiDuo /YSSS Studio+WuXianZuoYe/YSSS Studio+Yayoshi/YSSS Studio/KKWorld

1415.8k
FAVORITE READ NOW
  • A poor star vs a cold billionaire, in a battle of fighting for the child, who is the winner?
  • Super cute drawing style and extremely funny plot are waiting for you~

According to the fortune-teller, I was born to be unlucky...was he kidding me?! My child owns the super power that can turn calamities into blessings through dreams! But the bossy president suddenly claimed that he's the natural father of my babe?! And he even kidnapped me and my child?!

LASTTEST COMMEMTS

  • Visitor 08968

    Visitor 08968

    2021-03-02 07:19:33 From Ch. 0 Prologue

    ^w^

    0

  • PrinceKy

    PrinceKy

    2021-03-01 14:36:03 From Ch. 131

    Nah I feel like she’s actually willing to help fengfeng but does find it stupid he didn’t want to go for all the extra benefits that comes with it since he could use that power but what no one has yet realized it. He already has a ton of power if he marries YiYi

    1

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-03-01 13:25:49 From Ch. 54

    lol I deleted it but it was sad to delete lol I typed so much 😓.

    0

  • Shaikh Shaibaan

    Shaikh Shaibaan

    2021-03-01 11:47:39 From Ch. 65

    😭💜Hey army

    1

  • My Taekook

    My Taekook

    2021-03-01 04:35:11 From Ch. 23

    Yeah me too😂💜

    1

  • ちゃんAyaka

    ちゃんAyaka

    2021-02-28 05:19:58 From Ch. 131

    If that was actually the plot with no challenges at all, the story would be boring, and we wouldn’t have anymore episode to watch just cuz the story would be ending way too soon or the author ran out of ideas

    0

  • Willow Ivy

    Willow Ivy

    2021-02-28 01:12:13 From Ch. 39

    YASSS QUEEN 👑❤️

    0

  • Lailanie Almero

    Lailanie Almero

    2021-02-27 18:55:16 From Ch. 113

    sorry it's my cooking lol

    0

  • Little_Miss_Heart

    Little_Miss_Heart

    2021-02-27 16:45:23 From Ch. 131

    I hope not

    1

  • Lailanie Almero

    Lailanie Almero

    2021-02-27 15:23:14 From Ch. 76

    wait they already kissed (☉。☉)!

    0

  • Visitor 58583

    Visitor 58583

    2021-02-27 08:15:52 From Ch. 23

    Kita ko rin Cebu Pacific

    0

  • GucciMochi😘😘😘

    GucciMochi😘😘😘

    2021-02-26 15:03:18 From Ch. 23

    ill marry a jin el mariachi.💜😍i thought the same too

    1

  • BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    2021-02-26 12:25:31 From Ch. 2

    me too.

    0

  • BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    2021-02-26 12:24:47 From Ch. 2

    I agree!

    0

  • BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    2021-02-26 12:23:54 From Ch. 2

    yeah. and it's like his saying take my money and a candy and lollilop ahahaha like, who the h*all can still act like that even when you kidnapped they're still have the right guts to make that joke lol!

    0

  • BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    2021-02-26 12:21:31 From Ch. 2

    by the bodyguards can do. ahahaha

    0

  • BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    BLOODKILLER❤❤❤💙💙

    2021-02-26 12:21:02 From Ch. 2

    yeah. you're right!

    1

  • Sheann Salaysay Sitoy

    Sheann Salaysay Sitoy

    2021-02-26 11:43:34 From Ch. 70

    same AHHAAHHAAHHA just 1 day I'm chapters 70+

    1

  • ฅʕ。•-•。ʔฅ

    ฅʕ。•-•。ʔฅ

    2021-02-25 23:02:21 From Ch. 37

    It looks like my comment was misunderstood, sorry. Actually, I didn't say that they were both BIOLOGICAL. I just said "real". I was talking about how they were both real fathers of Rourou because one is the biological father while the other one literally raised Rourou as his father. Thank you all for explaining it but I just wanted to tell y'all that I meant another thing and I get it. Again, I'm very sorry to have caused a misunderstanding but I actually meant another thing.

    0

  • ezerial blue

    ezerial blue

    2021-02-25 21:36:08 From Ch. 96

    yeah but it's the other way around.. they are a family that will possibly become a couple lol..

    0

SEE MORE

Ongoing, 1 up/week(Wed.)

Favorite READ NOW

By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Cookie more details in Privacy Policy

I AGREE